CNAIR a semnat săptămâna trecută contractul pentru realizarea studiului de fezabilitate pentru lărgirea centuri de nord a Timișoarei la 4 benzi.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate extindere varianta de ocolire Timișoara Nord, DN 6 – DN 69 la patru benzi de circulație a fost semnat cu Asocierea Ventra Project Management S.R.L. & Utiber Közúti Beruházó Kft.

Valoarea contractului este de 3.542.646 lei fără T.V.A.

Termenul de realizare a studiului de fezabilitate este de 12 luni, după emiterea ordinului de începere.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

“Varianta de Ocolire Timișoara Nord a fost primul sector al Variantei de Ocolire a municipiului Timișoara și asigură legătura între drumurile naționale DN 6 și DN 69. Tronsonul a fost deschis traficului în anul 2010, având 12,6 km și două benzi de circulație. Proiectarea obiectivului a început în anul 1997, drumul fiind dimensionat pentru a asigura cerințele bazate pe informații și date de trafic învechite”, menționează DRDP Timișoara.

Reprezentații companiei de drumuri mai spun că dezvoltarea din ultima perioadă a altor obiective rutiere care sunt în legătură cu VO Timișoara Nord a determinat creșterea semnificativă a volumului de trafic pe întreaga centură. “Pentru a asigura condiții de circulație corespunzătoare și un trafic fluent atât pe VO Timișoara Nord, cât și pe relațiile de circulație importante care converg la aceasta, este nevoie de extinderea la patru benzi de circulație, cu reconfigurarea intersecțiilor la nivel din soluția existentă.”, notează DRDP Timișoara.