Un prototip al trenului de mare viteză CR450, capabil să ruleze cu o viteză de 400 de kilometri pe oră, a fost dezvăluit duminică la Beijing de operatorul feroviar China State Railway Group (CRRC), transmite EFE, preluat de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În cursul testelor, trenul CR450 a atins o viteză maximă de 450 km/h, ceea ce este o dovadă a progreselor realizate de China în domeniul tehnologiei feroviare, a precizat CRRC.

Noul model este cu 50 km/h mai rapid decât actualul record de viteză comercială pentru un tren tradiţional, stabilit de modelul CR400 Fuxing, primul tren de mare viteză dezvoltat complet în China, fără tehnologie străină. Cu toate acestea, trenurile cu levitaţie magnetică, precum Shanghai Maglev, continuă să fie mai rapide, atingând viteze de până la 501 km/h.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Potrivit CRRC, noul tren de mare viteză are un consum mai mic de energie, graţie diminuării cu 22% a rezistenţei la rulare şi o greutate totală mai mică cu 10% şi totodată oferă un confort mai mare pentru pasageri, cu cabine mai mari şi mai silenţioase, servicii personalizate şi sisteme inteligente de monitorizare şi control.

China Railway va mai efectua o serie de teste pentru noul prototip pentru a se asigura că CR450 va putea intra în serviciul comercial în cel mai scurt timp posibil.