Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, anunță lansarea oficială în SUA, fiind prima piață externă în care compania intră, arată un comunicat. Extinderea face parte din strategia Limitless Agency de a scala business-ul în următorii ani prin pătrunderea pe piețe vorbitoare de limba engleză, în special din America, Europa și Australia.
Compania spune că are în vedere și deschiderea unui birou în New York, în viitorul apropiat.
„Intrarea în SUA este primul pas, unul firesc de altfel, de a dezvolta business-ul Limitless Agency, în special prin extindere internațională. Potențialul de business în SUA, dar și în alte țări din Occident este exponențial mai mare decât în România. Piețele de ecommerce, cărora noi ne adresă, din țările vizate sunt la nivelul ridicat de dezvoltare, cu o cerere mare pentru servicii de marketing digital. Intrăm pe piața americană cu o echipă de specialiști cu experiență, cunoștințe și rezultate dovedite, dar și cu o tehnologie avansată, având practic aceleași puncte forte și pornind de la același nivel cu concurența locală. Mai mult, noi venim cu un extra avantaj competitiv privind costurile serviciilor de marketing digital, comparativ cu media din piața americană. Indiferent de domeniul de activitate, firmele, antreprenorii și angajații români au capacitatea de a oferi servicii de calitate superioară și rezultate fără limite”, declară Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.
„Agenția aduce în piața din SUA o tehnologie pentru promovarea eficientă a magazinelor online, dezvoltată de o echipă de români. Bazată pe o serie de funcționalități, denumite etichete, pentru clasificarea produselor dintr-un magazin online în diverse categorii, tehnologia dezvoltată de Limitless Agency este capabilă să crească cu până la 33% rata de conversie și să reducă costurile de advertising cu minimum 20% dintr-un magazin online”, se arată în comunicat.
Pe piața din SUA, Limitless Agency vizează construirea unui portofoliu de clienți în principal din ecommerce, dar și din segmentul de servicii și B2B. Polul de clienți este ridicat, având în vedere că Statele Unite au a doua cea mai mare industrie de ecommerce din lume, după China, cu vânzări online în valoare de 1,13 trilioane de dolari în 2023, în creștere cu aproape 10% față de anul anterior, potrivit Statista.
Limitless Agency se așteaptă la o creștere consistentă a business-ului, odată cu intrarea în SUA. În 2023, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 4,25 milioane de euro, în creștere cu 31% față de anul anterior, devenind astfel una dintre cele mari companii de profil.