Flanco a deschis magazine în Sibiu și Roșiorii de Vede, și vrea să se extindă pe piața maghiară în 2022

3

După ce Flanco a deschis luna trecută cel mai mare magazin din rețea, în AFI Ploeiști, compania își continuă strategia de expansiune cu două noi deschideri de magazine – în Sibiu și în Roșiorii de Vede, ambele inaugurate în cele mai noi parcuri de retail ale acestor orașe.

Astfel, Flanco a deschis astăzi cel de-al doilea magazin al său din Sibiu, în Prima Shopping Center, cel mai nou centru comercial situat în zona de nord a municipiului, dezvoltat de Oasis Retail & Development. Magazinul are o suprafață de 650 mp.

În urmă cu o săptămână, retailerul a inaugurat cel de-al doilea magazin al său din Roșiorii de Vede, poziționat, de asemenea, într-un parc de retail recent deschis – Funshop Park Roșiorii de Vede, ce aparține polonezilor de la Scallier. Acest magazin are o suprafață de 500 mp.

„Parcurile de retail reprezintă o zonă de interes pentru noi, pe care am ales-o deseori, în ultimul an, pentru magazinele Flanco”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail. „Tipul acesta de galerii comerciale asigură un trafic ridicat, chiar și în contextul pandemic actual, în care se impun noi restricții. Reunind, într-o zonă foarte accesibilă, magazine de primă necesitate și lanțuri de hipermarketuri recunoscute – precum Kaufland, în Prima Shopping Center din Sibiu, ori Lidl, în Funshop Park Roșiorii de Vede, reușesc să câștige rapid interesul cumpărătorilor, deci și pe al nostru.”

Investiția în cele două magazine s-a ridicat la o valoare de aproximativ două milioane de lei. Odată cu deschiderea celor două noi magazine, 35 de persoane s-au alăturat echipei Flanco.

Flanco își continuă strategia de a-și extinde rețeaua fizică în locații cu trafic intens, fie că este vorba despre mall-uri, galerii comerciale sau zone stradale, urmărind îndeaproape comportamentul și preferințele clienților săi.

„Bineînțeles că au existat și situații în care am preferat centre comerciale sau zone stradale – piața este foarte volatilă, iar obișnuințele de consum diferă foarte mult de la orașele mici la cele mai mari, de la o zonă a țării la alta și chiar de la o lună la alta. Singura constantă este adaptarea”, explică Dragoș Sîrbu.

Strategia de expansiune a retailerului ajunge și peste granițe, Flanco planificând, pentru anul 2022, să lanseze un magazin online și pe piața ungară.

Rețeaua Flanco include 158 de magazine aflate în 112 orașe ale țării.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *