FOTO Compania Hidroelectrica a început să trimită facturile pentru luna august / Ce mesaj a trimis clienților care au primit deja facturile

hidroelectrica sigla

Compania Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din țară, a început să trimită facturile pe august 2022.

În urmă cu trei zile, Hidroelectrica a anunțat că facturile aferente consumului din luna august a anului trecut vor fi emise “începând cu săptămâna 27 – 31 martie. Momentan, compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme.”

Anunțul Hidroelectrica a apărut apare în contextul în care unii clienți s-au plâns că au primit facturi cu solduri restante, deși ei susțin că le-au achitat și sunt cu plățile la zi.

De altfel, în aceeași postare, Hidrolectrica face un apel către clienți: ”Apelăm la înțelegere din partea clienților noștri și îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia. Pentru sesizări legate de sold, am înființat special adresa de e-mail sold@hidroelectrica.ro

Factură luna august 2022

Acum, facturile pentru luna august au venit pe mail cu următorul mesaj: “Din motive tehnice, “Sold la data emiterii facturii” este actualizat numai până la data de 30.11.2022, dată până la care au fost procesate încasările.”

Scadența pentru facturile emise acum este 15 mai 2023, iar cele aferente lunii iulie iulie 2022 pot fi achitate până pe 10 aprilie 2023.

Recent, ANRE a amendat Hidroelectrica cu 400.000 de lei. Sancțiunea a fost aplicată inclusiv pentru neemiterea la timp a facturilor.

În ceea ce privește eșalonarea, Hidroelectrica a anunțat cu câteva luni în urmă că dacă suma de plată va fi prea mare, oamenii vor putea să achite factura și în rate, dar trebuie să depună o cerere. Aceasta trebuie trimisă  la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depusă în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.

Plata va fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.

Aceasta va fi împărțită în maximum șase rate lunare și egale, iar fiecare transă va fi plătită împreună cu factura curentă.

Modele de cereri le regăsiți mai jos:

cerere_esalonare_casnic

cerere_esalonare_noncasnic

Hidroelectrica le-a promis clienților o aplicație

Compania Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din țară, a anunțat pe 10 martie că în curând va avea o aplicație pentru cei peste 500.000 de mii de clienți ai săi.

Potrivit unui anunț pus pe pagina de Facebook, Hidroelectrica spune că „aplicațiile destinate clienților noștri vor fi disponibile în curând pentru sistemele iOS și Android. Acestea sunt în curs de dezvoltare și momentan lucrăm la sincronizarea acestora cu bazele de date, urmând să parcurgem pe rând etapele de testare și lansare efectivă. Sincronizarea aplicațiilor cu sistemul informatic se va va realiza după probarea funcționării conforme a noilor softuri.”

 

Comentarii

  1. v-am trimis indexul luna de luna si le-at facut varza .nu ati respectat nimic.Ati emis facturi cu [ndex deja platit,pe langa faptul ca ati facut racalculari fara nicio justificare unde ati mai emis cate o factura de sute de lei.Credeam ca sunteti seriosi. am sa va trimit toate facturile si modul lor de calcul.Daca nu raspundeti vom folosi justitia.

  2. cod client 428134472548 asta este codul meu de client,Contractul meu cu Hidreoelectrica a inceput
    din data de 21decembrie 2022,asa ca nu inteleg sa primesc facturi in perioada de 30 .11.2022 ,nr factura FX 23101966728,,dupa care am mai primit facturi dar nu mai este specificata perioada de incasare .Eu sunt constienta ca sunteti in urma si ce am consumat voi platii ,dar numai cu specificarea perioadei corecte asa cum am trimis si eu indexul lunar corect .Va multumesc si vs rog sa corectati si mai ales sa specificati perioada de facturare.

  3. Buna ziua, ati comis o multime de greseliin facturi. Nu respectati indexul transmis de mine cu ce treceti voi pe factura, adresa client pe factura incompleta, cod client de pe factura inactiv atrebuit sa folosesc codul vechi, la factura a treia s-au trimis banii 198,50 lei in cont contract in loc de 79,93 lei cit era factura , recuperati banii din cod client, greseala s-a facut cand s-a dat aparatului sa citeasca codul de batere
    De acolo mai raman bani inca pentru o factura, asa am toate facturile achitate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *