FOTO-VIDEO Cum arată trenul Leon, primul tren Diesel Multiple Unit construit integral în România după cel de-al Doilea Război Mondial

Leon tren Diesel Multiple Unit construit de Grampet Grup Feroviar Roman Sursa foto: Grampet Group

Grupul feroviar și logistic Grampet, controlat de omul de afaceri Gruia Stoica, anunţă lansarea trenului Leon, primul tren Diesel Multiple Unit construit integral în România după cel de-al Doilea Război Mondial.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Lansarea trenului va avea loc în cadrul unui eveniment organizat în data de 19 iunie, cu o călătorie pe ruta București Nord – București Băneasa.

„Leon, un simbol al revitalizării industriei feroviare românești, este cel mai modern și mai performant automotor fabricat de Electroputere VFU Pașcani, membră a Grampet Group”, spun reprezentanții grupului deținut de omul de afaceri Gruia Stoica.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

Trenul , este proiectat şi realizat de Electroputere VFU Paşcani, companie membră a Grampet Group.

Trenul are o capacitate de 155 de locuri pe scaune şi este dotat cu aer condiţionat, spaţii pentru bagaje mari şi biciclete, ferestre panoramice, izolaţie fonică şi toaletă ecologică adaptată persoanelor cu dizabilităţi.

Trenul este destinat transportului de călători pe distanțe medii. Astfel, acesta ar trebui să fie folosit doar regional, pe distanțe de maximum 300 de km.

Constructorul a ales modelul Diesel, deoarece mare parte din rețeaua feroviară din România nu este electrificată, scrie bzi.ro.

Tracțiunea este făcută de către două Power-Pack-uri MTU de câte 390 kW fiecare, care să respecte normele de poluare impuse.

Garnitura ar putea circula cu o viteză de până la 120 de km pe oră.

Trenul Leon a fost văzut anterior la teste pe liniile din Pașcani, și acum urmează să fie lansat oficial.

Ultimele trenuri românești au fost construite de Malaxa în urmă cu 90 de ani, titrează bzi.ro.

Deocamdată nu au fost stabilite prețuri inițiale pentru modelul Leon, însă în viitorul apropiat urmează să fie scoase pe piață.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.