Stellantis intenţionează să revină în asociaţia auto european ACEA, pe care o părăsise la începutul anului 2023, într-o mişcare care ar putea semnala o atitudine mai precaută pentru producătorul de automobile cu privire la planurile sale de electrificare, transmite Reuters, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

”Stellantis, cel de-al doilea mare producător de automobile din Europa, confirmă că intenţionează să depună cerere pentru aderarea la ACEA”, a declarat grupul într-un comunicat.

Asociaţia Producătorilor de Automobile Europeni, cunoscută pe scară largă prin acronimul său francez ACEA, a fost principalul grup de lobby al industriei încă de la crearea sa în 1991, unind producătorii de maşini, camioane, camionete şi autobuze din Europa.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Stellantis a părăsit grupul în urma unei decizii a fostului său CEO Carlos Tavares. Tavares, care a demisionat la începutul acestei săptămâni, s-a opus recent unei propuneri ACEA de a amâna amenzile Uniunii Europene pentru producătorii de automobile care nu îndeplinesc obiectivele intermediare de reducere a emisiilor de carbon stabilite pentru 2025.

ACEA a salutat sâmbătă cererea Stellantis.

”Având în vedere criza de competitivitate fără precedent a Europei şi nevoia colectivă de a stăpâni provocările transformării ecologice, este mai important ca niciodată să fim uniţi”, se arată într-un comunicat.