Golin a fost desemnată Global Agency of the Year la ediția din acest an a PRWeek Global Awards, eveniment desfășurat la Londra.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Performanța a fost completată de alte două premii: Best Agency Asia Pacific pentru Golin APAC și Creative Idea pentru campania Asics „Desk Break”. De asemenea, campania „The HIV Café”, realizată pentru Taiwan AIDS Society și Taiwan AIDS Nurses’ Association, a primit o mențiune specială la categoria Best Campaign Asia Pacific.
Golin România a fost singura agenție din țară dublu premiată la SABRE Awards EMEA 2025 – pentru campaniile „Camera cea mai mică” (Salvați Copiii) și „Testat e Hot” (MedLife). Alte 12 trofee au obținute la Comma Awards 2025, inclusiv Grand Prix, și 11 premii au fost câștigate la Romanian PR Award 2024.
Anul trecut, Golin a fost prima agenție de PR care a câștigat Grand Prix for Idea Creation, la Cannes Lions 2024, pentru campania realizată pentru retailerul britanic Specsavers.
Totodată, Golin și-a propus să devină, până în 2026, prima agenție de PR complet integrată cu AI la nivel global. În acest sens, a fost numit primul Chief AI Officer din industrie, iar în mai puțin de un an, 81% dintre angajații din rețea folosesc deja instrumente de inteligență artificială în activitatea lor zilnică.