Lanțul românesc de bijuterii de lux Teilor investește 2 milioane de euro în transformare digitală, inclusiv într-un nou site

Teilor

Lanțul românesc de bijuterii de lux Teilor a anunțat joi că investește 2 milioane de euro în transformare digitală, printre care un nou site al companiei, urmând să dezvolte și aplicația mobilă și servicii precum realitatea augmentată și inteligența artificială pentru prezentarea produselor. Compania va lansa și soluția online „cumperi acum, plătești mai târziu” (buy now, pay later).

Investițiile în transformarea digitală au inclus lansarea unei noi platforme de eCommerce, și implementarea unui ecosistem unic pentru clienții care fac cumpărături online și în magazin. În plus, Teilor lansează, în premieră pe piața românească de bijuterii, opțiunea online „cumperi acum, plătești mai târziu” (buy now, pay later), care permite clienților să achiziționeze produsele în rate, fără dobândă, direct de pe site.

Noul site se bazează pe platforma de eCommerce dezvoltată de Elastic Path, care a fost implementată de importante mărci globale, precum Tesla sau Deckers Brands.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Noul site a fost deja lansat în România și Ungaria și va fi implementat în continuare în Polonia, Bulgaria și pe platforma internațională Teilor până la sfârșitul lunii septembrie 2022. Următorii pași în călătoria de transformare digitală a Teilor includ investiții în îmbunătățirea aplicației mobile și, potențial, implementarea unor tehnologii de ultimă generație, cum ar fi realitatea augmentată și inteligența artificială pentru prezentarea produselor.

„Cumperi acum, plătești mai târziu” este o nouă tendință de retail în America de Nord și Europa de Vest. Teilor va permite clienților, prin această soluție, să achiziționeze bijuterii în valoare de până la 12.000 de lei în trei sau patru rate egale, plătite în două, respectiv trei luni. Teilor plănuiește să introducă soluția „cumperi acum, plătești mai târziu” și în magazinele sale fizice din România în viitorul apropiat.

Teilor operează o rețea de 62 de magazine de bijuterii de lux, dintre care 11 sunt situate în străinătate, în Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Rețeaua va ajunge la 64 de magazine până la sfârșitul anului. Pe lângă magazinele fizice, TEEILOR are cinci platforme de eCommerce – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg and teilor.pl. Ca parte a strategiei de expansiune, până în 2024, TEILOR se va concentra pe consolidarea prezenței pe piețele existente și în România. Începând cu 2025, compania va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia și alte piețe, vizând să deschidă între patru și șase magazine noi pe an în locații premium.