Lanțul românesc de bijuterii de lux Teilor investește 2 milioane de euro în transformare digitală, inclusiv într-un nou site

Teilor

Lanțul românesc de bijuterii de lux Teilor a anunțat joi că investește 2 milioane de euro în transformare digitală, printre care un nou site al companiei, urmând să dezvolte și aplicația mobilă și servicii precum realitatea augmentată și inteligența artificială pentru prezentarea produselor. Compania va lansa și soluția online „cumperi acum, plătești mai târziu” (buy now, pay later).

Investițiile în transformarea digitală au inclus lansarea unei noi platforme de eCommerce, și implementarea unui ecosistem unic pentru clienții care fac cumpărături online și în magazin. În plus, Teilor lansează, în premieră pe piața românească de bijuterii, opțiunea online „cumperi acum, plătești mai târziu” (buy now, pay later), care permite clienților să achiziționeze produsele în rate, fără dobândă, direct de pe site.

Noul site se bazează pe platforma de eCommerce dezvoltată de Elastic Path, care a fost implementată de importante mărci globale, precum Tesla sau Deckers Brands.

Noul site a fost deja lansat în România și Ungaria și va fi implementat în continuare în Polonia, Bulgaria și pe platforma internațională Teilor până la sfârșitul lunii septembrie 2022. Următorii pași în călătoria de transformare digitală a Teilor includ investiții în îmbunătățirea aplicației mobile și, potențial, implementarea unor tehnologii de ultimă generație, cum ar fi realitatea augmentată și inteligența artificială pentru prezentarea produselor.

„Cumperi acum, plătești mai târziu” este o nouă tendință de retail în America de Nord și Europa de Vest. Teilor va permite clienților, prin această soluție, să achiziționeze bijuterii în valoare de până la 12.000 de lei în trei sau patru rate egale, plătite în două, respectiv trei luni. Teilor plănuiește să introducă soluția „cumperi acum, plătești mai târziu” și în magazinele sale fizice din România în viitorul apropiat.

Teilor operează o rețea de 62 de magazine de bijuterii de lux, dintre care 11 sunt situate în străinătate, în Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Rețeaua va ajunge la 64 de magazine până la sfârșitul anului. Pe lângă magazinele fizice, TEEILOR are cinci platforme de eCommerce – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg and teilor.pl. Ca parte a strategiei de expansiune, până în 2024, TEILOR se va concentra pe consolidarea prezenței pe piețele existente și în România. Începând cu 2025, compania va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia și alte piețe, vizând să deschidă între patru și șase magazine noi pe an în locații premium.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *