LifeBox se mută într-un spațiu nou de 2.000 mp de pe blvd. Vasilea Milea și se extinde pe piața maghiară

mancare, alimente Foto: Food waste combat, Facebook

LifeBox, liderul pieței de healthy food delivery din România, se extinde și își mută activitatea într-o nouă unitate în București, pentru care compania a alocat o investiție totală de peste 900.000 de euro. Start-up-ul își menține strategia de creștere pe piață, iar noul amplasament va asigura mărirea capacității de producție cu 200%.

Noul spațiu din Capitală este situat în Complexul Apaca, pe Bulevardul General Vasile Milea, având destinată o suprafață de producție de 1.500 mp, la care se adaugă 500 mp pentru zona de birouri. În bucătăria LifeBox sunt preparate în fiecare zi opt tipuri de meniuri – Optim, Vegan, Veggie, Fish, Lactose-Free, Sport, Pork-Free & Keto – ce pot fi comandate zilnic sau în avans pe o perioadă de până la trei luni în București și Ilfov, Cluj și Florești și Oradea.

În 2021, cele mai căutate meniuri au fost cele slab-calorice, fapt datorat și contextului actual, în care munca de acasă a determinat o activitate fizică mai restrânsă.

LifeBox se extinde pe piața din Ungaria

Compania menține ritmul de creștere pe piața de healthy food delivery din România și își propune să își extindă serviciile de livrare și în alte orașe față de cele în care activează în prezent, respectiv București, Ilfov, Cluj, Florești și Oradea. Totdată, LifeBox își concentrează atenția pe dezvoltarea conceptului FrissBox.

Lansat în vara acestui an, FrissBox este echivalentul LifeBox pe piața din Ungaria, acesta oferind consumatorilor aceeași gamă de meniuri din portofoliul LifeBox, urmând ca, pe parcurs, acestea să fie adaptate conform specificului local, cu sprijinul a doi specialiști locali.

„Continuăm strategia de creștere pe piața din România, iar mutarea în noul sediu ne ajută să ne mărim capacitatea de producție. Totodată, ne concentrăm și pe extinderea serviciilor de livrare în orașele în care încă nu suntem prezenți și în care există cerere, dar și pe dezvoltarea conceptului FrissBox. Acesta este primul proiect în afara țării și ne dorim să ajungă cât mai repede la nivelul celui din România, atât din punct de vedere al popularității, cât și din punct de vedere al numărului de clienți. Cu toate că traversăm în continuare o perioadă de incertitudine, anul 2021 a fost unul favorabil pentru noi și suntem încrezători că targetul nostru de clienți va rămâne stabil și pe parcursul anului viitor”, au declarat Radu Bălăceanu, Florin Scarlat și Lukasz Kuźniar, cofondatorii LifeBox.

De asemenea, este vizată introducerea unui nou software de logistică, menit să optimizeze rutele și timpii de livrare, de la punctul din care se livrează, până la adresele clienților, astfel încât aceștia să poată beneficia de aceleași servicii la o calitate superioară.

LifeBox a sporit și măsurile de prevenție din această perioadă, pentru a-și desfășura activitatea în cele mai sigure condiții, atât pentru clienți, cât și pentru angajați.

Au fost suplimentate procesele de dezinfecție a zonelor de lucru, recepție marfă, mașinilor de transport și orice spațiu ce intră în contact cu angajații LifeBox. S-au creat noi fluxuri operaționale, atât pe departamentele de producție, cât și pe cele de livrare, pentru diminuarea contactului cu factori externi.

Livrarea este realizată contactless, iar ambalajele care erau acceptate pentru reciclare au fost înlocuite cu ambalaje 100% biodegradabile.

Foto: Food waste combat, Facebook

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *