Pe final de an, Carrefour România își extinde amprenta formatului de proximitate în mai multe regiuni din țară și deschide șase noi magazine Express în Cluj-Napoca, Sibiu, Zalău și Huși în doar o săptămână. Astfel, retailerul încheie anul cu o rețea de 108 magazine Express, dintre care 17 sunt în regim de franciză. Anul viitor, grupul va dubla numărul de magazine Express deschise față de anul acesta, a anunțat conducerea Carrefour.
Dezvoltarea formatului de proximitate reprezintă unul dintre obiectivele strategice ale Carrefour, dar se orientează și înspre online, prin aplicația Carrefour, site-ul Carrefour.ro și platforma Bringo.
Noile magazine sunt adaptate stilului de viață și obiceiurilor de cumpărături ale locuitorilor din fiecare zonă vizată, care vor avea la dispoziție o gamă largă de legume proaspete, BIO, dar și produse locale și vinuri regionale din programul Deschidem Vinul Românesc.
Spațiile de vânzare din fiecare magazin sunt cuprinse între 100 mp și 350 mp.
„Magazinele Express sunt gândite pentru a răspunde unui stil de viață din ce în ce mai dinamic, oferind soluții sănătoase în vecinătatea clienților. În 2021, am deschis 23 de noi magazine, dintre care 3 în franciză. Intenționăm ca anul viitor să dublăm numărul de magazine Express deschise față de anul acesta și să ne consolidăm astfel prezența națională în acest format, care reprezintă o parte integrală a modelului nostru omnicanal”, a declarat Vincent Rochefort, Proximity Director Carrefour România.
Produsele autentice românești din marca proprie Drag de România vor fi disponibile și în noile magazine.
Folosind aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele direct de la raft, pot verifica prețurile și apoi le pot adăuga în coșul virtual și plăti rapid la casa de marcat, fără să mai așeze produsele pe bandă.
În interiorul magazinului, clienții au la dispoziție și alte servicii, precum PayPoint, reîncărcare electronică, plată facturi sau viniete.
Rețeaua Express are un rol esențial în susținerea livrării rapide, în doar 30 de minute, a produselor Carrefour prin Bringo. În acest moment, serviciul lansat în august anul acesta acoperă șase orașe din țară – București, Iași, Cluj, Timișoara, Constanța și Brașov. Serviciul este menit să traducă proximitatea și în mediul online.