Retailerul grec de jucării şi articole pentru casă Jumbo, prezent și în România, a anunțat că a înregistrat o creștere a vânzărilor de aproximativ +6% , comparativ cu luna corespunzătoare a anului trecut.
Această performanță a menținut rata de creștere a vânzărilor Grupului pe parcursul celor 10 luni ale anului 2024 (ianuarie-octombrie) la aproximativ +7%, scrie publicația elenă Business Daily.
Având în vedere că noile magazine din România și Cipru sunt acum pe deplin operaționale și presupunând că condițiile actuale nu se deteriorează în continuare, conducerea consideră că obiectivul de creștere a vânzărilor cu 4% pentru 2024 este realizabil.
Evoluția detaliată a vânzărilor pe țări:
Grecia
În octombrie 2024, vânzările nete ale societății-mamă (excluzând tranzacțiile intra-societate) au înregistrat o creștere de aproximativ +8%. În total, pentru cele 10 luni ale anului 2024, vânzările nete ale societății-mamă – excluzând tranzacțiile între societăți – au înregistrat o creștere de aproximativ +7% față de 2023.
Cipru
Vânzările magazinelor din Cipru, în luna octombrie 2024, au crescut cu aproximativ +2%. La sfârșitul lunii octombrie, noul magazin din Nicosia a început să funcționeze. În total, vânzările magazinelor din Cipru în primele 10 luni ale anului 2024 au crescut cu aproximativ +1% , comparativ cu perioada corespunzătoare a anului trecut.
Bulgaria
Vânzările rețelei în octombrie 2024 au crescut cu aproximativ +6%. În total, vânzările din Bulgaria pentru 2024 au crescut cu aproximativ +8%, comparativ cu perioada corespunzătoare a anului trecut.
România
Vânzările rețelei, precum și cele ale magazinului online (www.e-jumbo.ro) au înregistrat o creștere de aproximativ +4% în octombrie 2024, comparativ cu luna corespunzătoare a anului trecut. Spre sfârșitul lunii octombrie, noul magazin din centrul Bucureștiului a început să funcționeze. În general, vânzările din România din primele 10 luni din acest an sunt în creștere cu aproximativ +11%, comparativ cu perioada corespunzătoare a anului trecut.