Două oferte au fost depuse la contractul pentru modernizarea liniei 5 de tramvai, a anunțat joi primarul general Nicușor Dan. Licitația de 154 milioane lei pentru modernizarea liniei dintre șoseaua Ștefan cel Mare (Dorobanți) și Pipera a fost lansată în SEAP la sfârșitul lunii mai, iar la termen au depus oferte constructorii Tancrad și Mari Vila.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Astăzi au fost deschise ofertele depuse pentru reabilitarea liniei 5 de tramvai și avem doi ofertanți: Asocierea Tancrad (Leader), Oldroad Construct, Constructii Erbasu și Asocierea Mari-Vila Com (Leader), Luxten Lighting Company, Electromontaj. În cadrul lucrărilor, care fac parte din obiectivul de investiții „Reabilitarea sistemului rutier pe Str. Barbu Văcărescu și Str. Căpitan Av. Alexandru Șerbănescu de la Șos. Ștefan cel Mare la Pod Băneasa”, se vor executa lucrări la calea de rulare, peroane, reţeaua de contact, substația de tracțiune Nordului, sistemul de iluminat public. Totodată, vor fi și lucrări de relocare semaforizare pe Bdul Barbu Văcărescu și str. Alexandru Șerbănescu, precum și lucrări la rețelele edilitare. Urmează perioada de evaluare a ofertelor și ulterior semnarea contractului cu Asocierea care va fi declarată câștigătoare”, afirmă primarul general Nicușor Dan.

Investiția pentru modernizarea liniei 5 a fost aprobată într-o primă etapă în 2 iunie 2022, ulterior Socitatea de Transport București a realizat Proiectul Tehnic. Linia de tramvai 5 este una dintre cele mai eficiente, având un număr mediu de 11.731 îmbarcări/zi. Lungimea totală a tronsoanelor linie curentă care se va moderniza este de 4,25 kilometri cale dublă. Pe traseu se vor moderniza și 15 peroane. Valoarea totală a investiției este de 228 milioane lei, TVA inclus, iar devizul pentru lucrări este de 166 de milioane lei. Primăria Capitalei a avut nevoie de peste 5 ani pentru a face exproprierile necesare modernizării buclei de întoarcere și a începe lucrările pentru refacerea șinelor. (Exproprierile au vizat o suprafață de 2 metri și un gard de 21 de metri, potrivit PMB). Tramvaiele vor facilita deplasarea spre instituții publice – Direcția Permise și Înmatriculări și vor face legătura și cu linia de Metrou M2 Berceni – Pipera. Pe linia 5 este modernizat doar tronsonul de la Podul (Pasajul suprateran) Băneasa până la Aeroportul Băneasa.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie