​INTERVIU Dan Marc, CEO și cofondator ​Footprints AI: ​Folosind camere, senzori sau tranzacții la case putem să „mapăm” ce se întâmplă într-un magazin într-un mod anonim / Cum sunt folosite aceste date pentru ajuta retailerii și brandurile să facă reclame mai bune

dan marc, ceo footprints ai, in studioul economedia

Folosind o serie de dispozitive și servicii — precum routere, camere, senzori sau tranzacții la case —, compania românească Footprints AI poate să „mapeze” tot ceea ce se întâmplă într-un magazin fizic, iar datele sunt folosite ulterior pentru campanii publicitare mai eficiente, a declarat Dan Marc, CEO și cofondator al firmei, pentru Economedia.

Marc a spus că datele sunt anonimizate, păstrate în ecosistemul clientului și că Footprints AI nu este interesată de datele personale ale oamenilor.

Redăm interviul integral cu Dan Marc, în format video:

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.