Autostrada A 1 Sibiu-Pitești : WeBuild montează încă 20 de grinzi la Pasajul Bascov pe lotul 5 Pitești-Curtea de Argeș/Circulație închisă în noaptea de vineri spre sâmbătă

Autostrada A 1 Pitești Curtea de Argeș Lot 5 grinzi Bascov

A doua etapă a montării grinzilor la Pasajul de la Bascov pe Autostrada A1 București-Pitești la nodul rutier cu DN 7 și lotul 5 Pitești-Curtea de Argeș este programată în perioada 26 aprilie – 30 aprilie când se vor monta încă 20 de grinzi, inclusiv deschiderea centrală, conform CNAIR.

Montarea grinzilor la Pasajul Bascov, continuarea A 1 București-Pitești cu lotul 5 Pitești-Curtea de Argeș a început pe 8 aprilie după cum Economedia a explicat aici,iar între 26 și 30 aprilie este programată etapa II, de asemenea cu închiderea temporară a circulației pe timpul nopții.

Cele mai noi imagini cu nodul rutier Bascov au fost publicate pe Canalul YouTube Constantin Mateescu




,,CNAIR informează participanții la trafic că, în perioada 08.04.2024 – 30.04.2024, circulația rutieră în zona Nodului Rutier Bascov (Autostrada Sibiu – Pitești, Secțiunea 5: Curtea de Argeș – Pitești), km 92+600 – km 122+950, se va desfășura dirijat prin piloți (la paletă) întrucât se vor executa lucrări de montare a grinzilor prefabricate. Grinzile de pe culeele din zona centrală expuse traficului vor fi montate pe timp de noapte. Pentru evitarea formării de ambuteiaje, două echipaje ale Poliției Rutiere vor asigura fluidizarea traficului la intrarea și la ieșirea de pe autostradă.

Faza 2:
• În data de 26.04.2024 se vor monta pe timp de noapte 4 grinzi de cate 35.50 m.
• În data de 27.04.2024 se vor monta pe timp de noapte 4 grinzi de cate 35.50 m.
• În data de 29.04.2024 se vor monta 6 grinzi de cate 35.50 m.
• În data de 30.04.2024 se vor monta 6 grinzi de cate 35.50 m si 35.75 m”, a transmis CNAIR.
Lotul 5 Pitești -Curtea de Argeș cu o lungime de 30 km. este la 65 % execuție, WeBuild lucrează cu aprox. 1000 de drumari și ar putea deschide până la sfârșitul anului măcar prima jumătate până la nodul rutier Mănicești. Finalizarea completă a lotului în prima jumătate a anului 2025 nu va ajuta, însă foarte mult transporturile de mărfuri pentru că DN 73 C este nemodernizat (Analiza Economedia aici)

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *