Autostrada Moldovei: Loturile Pizzarotti – Retter și Coni – Trace sunt la 43% și 41%. Șeful CNAIR spune că lucrările se termină până la sfârșitul anului, dar cere mobilizare mai bună pe lotul 2

Ploiești -Buzău

Constructorii primelor două loturi ale Autostrăzii Moldovei (A7) au reluat lucrările pe șantier, stadiul fizic de execuție fiind de 43% pe lotul 1 Pizzarotti – Retter, respectiv de 41% pe lotul 2 Coni – Trace, a anunțat joi, 11 ianuarie, CNAIR. Pentru ambii constructori, mobilizarea trebuie să crească pentru finalizarea lucrărilor la sfârșitul anului, în special pe lotul 2 Mizil – Pietroasele de 28 km unde lucrează constructorii din România și Bulgaria. Pentru lotul 1, CNAIR a aprobat o prelungire a contractului până în octombrie 2024, iar pentru lotul 2, supervizorul a avizat o extensie cu 193 de zile, tot până în octombrie, însă decizia revine CNAIR.

„Au fost reluate lucrările și pe primele loturi din Autostrada Ploiești – Buzău (63,25 km), între Dumbrava și Pietroasele! Mobilizarea în șantier a crescut pe Lotul 1 (Dumbrava – Mizil) și pe Lotul 2 (Mizil – Pietroasele), parte din A7 (Autostrada Moldovei). Progresul fizic este de 43% pe lotul 1 și de 41,2% pe lotul 2, ceea ce face posibilă deschiderea circulației până la sfârșitul acestui an pe primii 49,35 km din A7. În prezent, pe lotul 1 se desfășoară lucrări de reprofilare taluze și montare prefabricate pentru podețe, în timp ce pe lotul 2 a început instalarea grinzilor, montarea dalelor și a elementelor prefabricate pentru podețe.

Mobilizarea în șantier trebuie însă să crească progresiv în special pe lotul Mizil – Pietroasele”, a atras atenția directorul general al CNAIR, Cristian Pistol.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Lotul 1 (Dumbrava – Mizil): 21 km/ Antreprenor: Asocierea Impresa Pizzarotti&SPA – Pizzarotti SA – Retter Projectmanagement SRL; Durată contract: 20 de luni (execuție); Valoare contract: 1,46 miliarde de lei, fără TVA; Ordin de începere: 22.08.2022; Stadiu actual: 43%; Termen deschidere: 2024.

Lotul 2 (Mizil – Pietroasele): 28,35 km Antreprenor: Asocierea SC Coni SRL – Trace Group Hold PLC; Durată contract: 20 de luni (execuție); Valoare contract: 1,24 miliarde de lei, fără TVA; Ordin de începere: 12.08.2022; Stadiu actual: 41,2%; Termen deschidere: 2024, arată CNAIR.

Pe lotul 3, Pietroasele – Buzău (14 km), Nurol va începe lucrările la primăvară cu 20 de luni termen de execuție.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Asa este, se misca cam greu, dar se misca. Aia e, de reziliere nici nu se pune problema, eu sper ca vor termina, mai ales lotul 1 chiar cred ca are sanse de deschidere anul acesta

  2. In luna noiembrie pe lotul 1, avansul era 6%, pe lotul 2 era 5.80%. Cu ritmul asta exista sanse sa fie terminat pana decembrie 2024.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.