Autostrada Ploiești-Buzău : lucrările pe lotul 3 încep pe 1 martie. Nurol (Turcia) are termen de 20 de luni pentru lotul Pietroasele-Buzău (14 km.)

Ploiești -Buzău

Lucrările pentru construirea lotului 3 al Autostăzii Ploiești-Buzău încep pe 1 martie 2024, iar Nurol (Turcia) are termen de execuție 20 de luni pentru lotul de 14 kilometri dintre Pietroasele și Buzău, a anunțat marți, șeful CNAIR, Cristian Pistol. Autostrada Moldovei A 7 Ploiești-Pașcani (319 km.) are 13 loturi, iar lotul Nurol este singurul pe care încă nu se lucrează, contractul fiind semnat la sfârșitul anului trecut.

,,Marcăm astăzi un alt moment important pentru Autostrada Moldovei A 7 ! Am stabilit Data de Începere pentru construcția Lotului 3 al Autostrăzii Ploiești-Buzău. Lucrările vor începe pe data de 1 martie 2024, iar constructorul (Asocierea NUROL İNŞAAT VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ – MAKYOL İNŞAAT SANAYİ TURİZM VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ) are la dispoziție 1.093.470.823,76 lei fara TVA și 20 de luni pentru construcția celor 13,90 km de autostradă. Traseul lotului 3 al Autostrăzii Ploiești-Buzău se va desfășura între localitatea Dumbrava, județul Prahova, la intersecția cu Autostrada București-Ploiești și Municipiul Buzău. Pe traseul acestei secțiuni se vor construi:

– Nod rutier Spătaru – km. 52+850, la intersecția cu DN 2 este de tip B;

– Nod rutier Buzău – km. 62+200, la intersecția cu DN 2B este de tip B;

– Pod km 50+525;

– Pod pe drum agricol km 51+480;

– Pod pe DN 2 km 52+850;

– Pod pe DN 2B km 55+168;

– Pod pe DJ 203D km 57+850;

– Pod pe drum agricol km 60+258;

– Pasaj superior peste CF triaj si DN 2B km 60+985.Această bornă reprezintă un angajament ferm atât față de dezvoltarea infrastructurii naționale, cât și față de îndeplinirea jaloanelor PNRR. ” a transmis Pistol.

Pe lotul 1, Ploiești -Mizil (21 km.)  lucrează Asocierea Pizzarotti-Retter, iar pe lotul 2 Mizil -Pietroasele (28 km.) Asocierea Coni-Trace. CNAIR promite finalizarea lucrărilor la sfârșitul anului (2024).

Comentarii

    • După părerea mea, termenul este rezonabil (lot scurt și cu puține lucrări de artă). În ceea ce-i privește pe Coni – Trace am un mare semn de întrebare.

      • Si eu am impresia ca Pizza va fi gata, dar Tracii o sa fie in intarziere ( o sa avem goluri la fel ca pe A1…). Ce conteaza acum e ca MT sa lanseze licitatia pentru cei 65km pana la suceava si ar fi bine ca nodul de mare viteza sa se conecteze cu cei 30km pana la munti (alta ciudatenie).

        • Meam! Tocmai ma uitam pe harta dupa ce spuneai de autostrada dusa la munti…. stii ce se gasesc acolo? O gramada de manastiri! Pam, pam! Autostrada aia nu o sa treaca prea curand muntii pe acolo, dar le aduce clienti bisericii. Acum are sens! Chiar asa, popii sa nu beneficieze si ei de autostrada?!

  1. Toată Moldova pe la poalele munților e împânzita de mănăstiri, deci nu facem autostrazi peste munți?
    Nimeni nu ia în calcul mănăstirile la aceste proiecte fii serios

    • Tu chiar crezi ca o sa fie legata de Transilvania pe acolo?! Eu nu cred ca nici in 30 de ani nu vor face autostrada aia. Sper sa ma insel, dar nu cred.
      Este o autostrada scumpa pe care Ro nu si-o poate permite la ora actuala. Dar politicienii bifeaza!
      Brasov-Bacau ar costa 60% din pretul asteia, daca nu mai putin; si cred ca aia va fi prima peste Orientali, desi la ora actuala nici proiect n-are!

  2. Nu lucrez la MT, ma informez de unde pot. Auditul dosarului e în curs, dacă rămân lacune se ajunge la CAB. 2 loturi din 6 au fost validate. Vedem dacă sunt puse pe SEAP în februarie. E clar ca A13 e doar un vis deocamdată

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *