Autostrada Sibiu-Făgăraș : Automagistral (Ucraina), Makyol, Mapa și WeBuild au depus oferte la contractul pentru proiectarea și execuția lotului 3

DN 1 ieșire spre Făgăraș Sursa Foto : CNAIR

Compania de Drumuri a primit patru oferte pentru proiectarea și execuția lotului 3 al Autostrăzii Sibiu-Făgăraș. Din cele patru candidaturi, doi constructori sunt din Turcia, Makyol și Mapa, unul din Ucraina, Automagistral, iar o ofertă a venit de la Webuild (Astaldi), a transmis marți, șeful CNAIR, Cristian Pistol. Lotul 3, Arpașu de Jos (DN 1)-Sâmbăta de Sus are o lungime de 17 kilometri cu o valoare estimată a lucrărilor cuprinsă între 1,8 și 2,3 miliarde lei. Durata de realizare este de 48 de luni, cu 12 luni proiectare și 36 execuție :

,,Patru oferte au fost depuse astăzi pentru proiectarea și execuția Tronsonului 3 al autostrăzii Sibiu – Făgăraș:

– WEBUILD SPA

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

– MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S.

– MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI

– ASOCIEREA AUTOMAGISTRAL-PIVDEN – ROSTDORSTROY SRL

Tronsonul 3, Arpașu de Jos (DN1) – Sâmbăta de Sus (DJ 105B)” are o lungime de 17,61 km și o valoare estimată cuprinsă între 1,83 miliarde de lei și 2,16 miliarde de lei, fără TVA.”

Luni, CNAIR a anunțat și ofertele pentru Lotul 2: Avrig-Mârșa : PORR Construct – Subsidiara din România a constructorului din Austria, WeBuild – Italia, Kolyn, Makyol și Mapa din Turcia respectiv Automagistral din Ucraina.

Autostrada Sibiu – Făgăraș are 68 kilometri (cu 5 km drum de legătură Lot 4), cuprinde 4 loturi, iar durata este de 48 de luni din care primele 12 pentru proiectare și 36 de luni pentru șantier.

Tronsonul 1 Sibiu (Boița) – Avrig – Mârșa, lungime 14 kilometri și valoare estimată între 2 și 2,4 miliarde lei.

Tronsonul 2: Avrig – Mârșa (DJ105G) – Arpașu de Jos (DN1), în lungime de 19,92 km și cu o valoare estimată între 1,7 și 2 miliarde lei.
Tronsonul 3: Arpașu de Jos (DN1) – Sâmbăta de Sus (DJ 105B), în lungime de 17,61 km și cu o valoare estimată de 1,836 miliarde lei și 2,1 miliarde lei.
Tronsonul 4: Sâmbăta de Sus (DJ 105B) – Municipiul Făgăraș (cu o lungime de 16,26 km) și Drum de legătură cu DN1 (cu o lungime de 5,65 km), cu o valoare totală estimată 1,1 și 1,37 miliarde lei

Autostrada Sibiu – Făgăraș, o investiție de aproape 7 miliarde de lei, are o durată de realizare de 4 ani. Este prima secțiune a Autostrăzii dintre municipiile Sibiu și Brașov (A3 Râșnov). Pentru secțiunea II Făgăraș – Brașov (48 km) în august 2021 CNAIR a semnat cu SEARCH contractul pentru revizuirea Studiului de Fezabilitate și Proiect Tehnic (termen doi ani), însă pentru A 13 Brașov-Bacău, CNAIR a ratat și a doua licitație pentru finalizarea studiului de fezabilitate.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: