Prima inaugurare pe Autostrada Bucureștiului: Lotul UMB de pe A0 Nord va fi recepționat peste o lună, anunță ministrul Sorin Grindeanu

A 0 Nord Lot 2 UMB 30 august 2023

Prima inaugurare pe Autostrada Bucureștiului va fi peste o lună atunci când va fi deschis lotul UMB (Lotul 2) de pe semi-inelul nordic, a transmis miercuri ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. Lotul 2 are o lungime totală de 19 kilometri între DN 1 Corbeanca și DN 2 Afumați, dar se vor da în trafic doar aproximativ 10-11 kilometri între DN 1 și Autostrada A3 București – Ploiești pentru că nodul rutier de la Afumați DN 2 este pe Lotul 3, acum în proiectare cu o firmă din China, iar descărcarea provizorie de la Stefănești în Drumul Județean 200 nu este terminată. UMB finalizează lucrările cu 8 luni înainte de termen.

„Primul lot de pe A0 Nord va fi recepționat probabil într-o lună, UMB-ul, aproape 20 de kilometri pe A0 Nord”, Sorin Grindeanu.

Tot în această toamnă va fi deschis, dar parțial lotul 2 de pe A0 Sud, lotul Alsim Alarko dintre Bragadiru DN 6 și Jilava DN 5 (aproximativ 11 km) și, în funcție de condițiile meteo și mobilizarea constructorului, Lotul 1 Glina (Autostrada Soarelui) – Vidra tot cu Alsim Alarko. Lotul 1 cu o lungime de 17 kilometri este la 71% și are termen în contract luna octombrie 2023.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Ce nu inteleg eu, Budapesta 1.7 milioane locuitori, centura cu 3 sau 4 benzi.
    Sofia 1.3 milioane locuitori, centura cu 3 benzi si iesiri pe cate 2 benzi.
    Bucuresti 1.7 milioane locuitori, centura 2 benzi pe sens, cel putin asa apare in videoclipuri

    • Daca facem comparatii trebuie sa comparam care este nivelul Vignetei in Ungaria, camioanele platesc utilizarea retelei de autostrazi undeva la nivelul 140 euro pentru o tranzitare, de aici si venituri mai mare pentru investitii, vedeti si in Romania; in Ungaria trecerile pe pod peste Dunare nu sunt taxate! A si inca ceva facem pod la Braila si vorbim de limitari de tonaj si alte probleme in conditiile in care doar ce a fost inaugurat. Pai care este utilitatea lui si cum se va amortiza valoarea investita? Construim obiective doat de decor cu utilitate redusa.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.