Modernizarea Gării de Nord din București: CFR Infrastructură a primit trei oferte la contractul de aproape 500 de milioane lei. Toți cei trei constructori sunt din România

Gara de Nord Bucuresti MT

Constructorii români CMA Construct, Erbașu și GDO Mov au depus oferte la contractul de 470 de milioane lei pentru modernizatrea Gării de Nord din București, a anunțat joi compania CFR Infrastructură. Contractul are o durată de 55 de luni, 9 pentru etapa de proiectare și 46 pentru execuția lucrărilor. Gara de Nord din București, denumită la inaugurarea din 1872 „Gara Târgoviște”, este o gară terminus, monument istoric pe care autoritățile vor să o transforme într-un adevărat nod urban multimodal.

„Pentru proiectarea și execuția lucrărilor de MODERNIZARE / CONSOLIDARE / REABILITARE a STAȚIEI CF GARA DE NORD BUCUREȘTI (Etapa I) au depus oferte următoarele firme românești:

1. CMA CONSTRUCT DEVELOPMENT

Analize Economedia

Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu
calculator, job, grafice
automotive foto 2

2. CONSTRUCȚII ERBAȘU

3. GDO MOV IMPEX SRL 

Menționăm faptul că, ETAPA I a programului de MODERNIZARE a celei mai mari gări din România – GARA DE NORD BUCUREȘTI – include reabilitarea spațiilor existente în cele trei corpuri ale clădirii, unde se desfășoară activitatea feroviară, serviciu destinate publicului călător și activitatea comercială:

– Corp A (clădiri B-dul Dinicu Golescu)

– Corp B (central, coloane, casele d ebilete clasa I)

– Corp C (casele de bilete clasa a II-a, Calea Giviței)

Principalele lucrări de modernizare vizează:

  • modernizarea/consolidarea/reabilitarea clădirilor din stația de călători București Nord;
  • modernizarea spațiilor destinate publicului călător, inclusive pentru persoanele cu dizabilități;
  • asigurarea elementelor de siguranță și confort pentru călători – balustrade, rampe pentru persoane cu dizabilități, lifturi, sisteme de control acces;
  • reabilitarea construcțiilor monument cu valoare istorică;
  • crearea unor spații verzi centrale, cu zonă de așteptare pentru publicul aflat în tranzit;
  • regenerarea zonei aferente stației de călători Gara de Nord pe principiile de smart city/creative city/green city;
  • sisteme noi de ventilație/încălzire
  • modernizarea sistemului d eiluminat și a instalațiilor electrice, sanitare, termice etc;
  • modernizarea istemului de informare a publicului călător și a echipamentului de telecomunicații etc.”

Evaluarea ofertelor ar urma să dureze până la începutul lunii iunie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. De asta nu avem noi lucruri frumoase. Sunt o gramada de firme de arhitectura din Romania si din strainatate care ar putea concura intre ele pentru cel mai frumos proiect; dar nuuuuu…. noi facem licitatie de proiectare cu constructie, unde din start 99% din firmele de arhitectura sunt scoase din joc. De asta Romania arata a mahala comparand cu restul Europei.

  2. S-a tot modernizat și arată tot ca acum 100 de ani. De ce nod feroviar vorbim în mijlocul Bucureștiului! ? E nevoie de un proiect al secolului 21 și de un spațiu mai larg și mai aproape de marginea Bucureștiului, cum este zona cuprinsă între Cartierul Giulești Sârbi și Cartierul Chitila (mai aproape și de Aeroportul Otopeni). Gara de Nord arată acum ca o stație Terminus, total necorespunzătoare, cu mari pierderi de timp. În același timp e nevoie și de o linie de metrou cu plecare de la Stația Crângași.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.