Operatorul feroviar privat Transferoviar Călători va introduce, din luna martie, curse de tren între Aeroportul Otopeni și orașul bulgar Ruse

transferoviar calatori Sursa foto: Facebook/Transferoviar Călători

Începând din luna martie 2024 operatorul feroviar privat Transferoviar Călători (TFC) va introduce cursele de tren pe ruta Ruse (Bulgaria) – Aeroportul Internaţional Henri Coandă Otopeni via Giurgiu şi Gara de Nord Bucureşti, după finalizarea lucrărilor pentru modernizarea liniei Giurgiu-Comana-Bucureşti Nord, anunță site-ul bgtourism.bg.

Potrivit BTA, citată de Agerpres, durata unei călătorii între Ruse şi Gara de Nord Bucureşti va fi de aproximativ 50-60 de minute, iar Aeroportul Internaţional Henri Coandă Otopeni va fi accesibil din oraşul bulgăresc de pe malul Dunării în aproximativ 80-100 de minute. Preţul unei călătorii va fi de 25 de lei (cinci euro).

Pentru această rută, Transferoviar Călători va utiliza trenuri de tip Alstom Coradia LINT 41 care pot atinge o viteză de până la 160 km/h. Aceste garnituri de tren produse în Franţa pot transporta 130 de pasageri, cu 16 locuri la clasa întâi. Trenurile Alstom Coradia sunt deja în exploatare comercială, după ce au făcut prima călătorie între Gara de Nord Bucureşti şi Braşov.

Analize Economedia

Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu
calculator, job, grafice

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Dacă nu faceți controale ale greutatii pe osie la tirurile care circula supraîncărcare în mod constant ,o sa aveți un DN 73 degradat în permanenta. Cu riscurile de rupere de rigoare și bineînțeles pericol pentru ceilalți participanți la trafic. Circul des pe acolo și știu ce vorbesc.Fiind un drum foarte virajul,pericolul de a te întâlni fata în fata cu acești mastodonti este foarte mare,cu atât mai mult cu cât supraîncărcarea creează șiruri de km uneori la urcare . Iar când coboară uneori nu pot reduce suficient viteza pentru a se încadra corect și constați ca, ajuns în același timp cu el,tu fiind în urcare,nu mai ai unde sa te retragi din calea lui!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.