Primăria Municipiului București a scos la licitație în SICAP un contract de 337 milioane lei pentru lucrări de proiectare, execuție și asistență tehnică în proiectul „Penetrație Prelungirea Ghencea – Domneşti și Supralărgire Bulevardul Ghencea, între strada Braşov și Terminal Tramvai 41”. Aceasta este o lucrare care este așteptată de toți locuitorii din Drumul Taberei și rezidenții din cartierele rezidențiale din Prelungirea Ghencea și, mai departe, Domnești, Clinceni care cereau de ani de zile această lucrare, care să decongestioneze traficul infernal din zonă. Termenul de realizare este de 28 de luni, de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor.
Acesta este un proiect al PMB ce provine din administrația Gabriela Firea și care trenează de cinci ani de zile. Titularul de proiect, încă din perioada Firea, este Trustul de Clădiri Metropolitane, una dintre cele 23 de companii ale Primăriei înființate de Firea și printre puținele care au rezistat până în prezent, nefiind desființate de actualul edil, Nicușor Dan. Rămâne de văzut de statut va avea TCMB după ce va fi atribuită această licitație, dacă va rămâne antreprenor general sau doar subcontractant.
„Autoritatea contractantă, a decis în conformitate cu specificațiile din caietul de sarcini, parte integrantă din documentația de atribuire ca obiectivul de investiţii “Penetratie Prelungirea Ghencea- Domnești și Supralărgire Bulevardul Ghencea între Str. Brasov si Terminal Tramvai 41” să fie impărțit în tronsoane de lucrări (atât cantitativ cât și valoric), definite astfel: Tronson I – terminal tramvai 41 – Str. Brasov (km 0+000 – km 1+035); Tronson II – Str. Brasov – Str. Raul Doamnei (km 1+035 – km 1+700); Tronson III – Str. Raul Doamnei – Str. Valea Oltului (km 1+700 – km 2+650); Tronson IV – Str. Valea Oltului – Str. Maracineni (km 2+650 – km 4+200); Tronson V – obiect lucrări Park&Ride și bazine de retenție; Tronson VI – lucrări de tramvai km 0+000-km 6+120”, este descrierea licitației.