Portul Constanța: CFR SA a primit trei oferte la contractul de 120 milioane de euro pentru modernizarea liniilor de tren, etapa a treia

portul constanta

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA anunţă că a deschis luni ofertele depuse la licitaţia privind modernizare a infrastructurii feroviare din Portul Constanţa – Etapa III. CFR a primit oferte de la – PORR Construct, asocierea formată din Arcada Compan şi Alstom Transport SA şi asocierea BAWI Construction şi Swietelsky Construct SRL. Valoarea financiară estimată a contractului este de 619,5 milioane lei, fără TVA, transmite News.ro.

  • Săptămâna trecută, CFR SA a semnat cu Asocierea Bawi – Swietelsky contractul de 100 de milioane de euro pentru modernizarea liniilor de tren din Portul Constanța (Etapa a II-a). În același timp, o contestație a PORR va fi pe masa judecătorilor de la Curtea de Apel București, cu termen 14 martie.

”Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că azi, 10 martie 2025, la ora 15:00, a deschis ofertele depuse la procedura de achiziţie sectorială privind atribuirea contractului de proiectare şi execuţie aferent obiectivului de investiţii: „Modernizare a infrastructurii feroviare din Portul Constanţa – Etapa III”, anunţă CFR.

În cadrul procedurii, au depus oferte următorii agenţi economici:

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

– PORR Construct

– ⁠Asocierea Arcada Company (ofertant lider) şi Alstom Transport SA (ofertant asociat)

– ⁠Asocierea Bawi Construction (ofertant lider) şi Swietelsky Construct SRL (ofertant asociat)

Valoarea financiară estimată a contractului este de 619.509.527,76 lei, fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată prin Programul Transport (PT) 2021 – 2027, AXA 3 – Îmbunătăţirea conectivităţii prin dezvoltarea reţelei TEN-T de transport pe calea ferată, precum şi din Titlul de cheltuială 56 – Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile (FEN) postaderare/56.48 – Programe finanţate din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR) aferente cadrului financiar 2021 – 2027.

Durata de implementare a contractului, de la data ordinului de începere este de 37 de luni, din care 7 luni pentru proiectare şi 30 de luni pentru execuţia lucrărilor.

În Etapa III sunt cuprinse lucrări de modernizare la următoarele obiective:

Port Constanţa Sud

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

– Staţia Agigea Sud (inclusiv linia de legătura între Agigea Ecluză şi Agigea Sud)

– ⁠Linia 813B – linia existentă de legătură între Agigea Ecluză şi Port Constanţa Ferry Boat

– ⁠Port Constanţa Ferry Boat

Zona de interes din afara portului

– CMT Constanţa

Principalele beneficii aşteptate prin implementarea proiectului de investiţii „Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanţa” sunt:

– Creşterea calităţii transportului de marfă pe Coridorul Rin-Dunăre;

– ⁠Accesibilitatea şi conectivitatea conexiunii feroviare a portului Constanţa cu reţeaua centrală TEN-T;

– ⁠Facilitarea unui nivel optim de integrare şi interoperabilitate între diferitele moduri de transport la punctul de plecare / încheiere al coridorului reţelei de bază Rin-Dunăre;

– ⁠Eliminarea blocajelor de pe această secţiune;

– ⁠Îmbunătăţirea şi menţinerea calităţii infrastructurii în ceea ce priveşte siguranţa, securitatea, eficienţa;

– ⁠Sprijinirea difuzării modale prin încurajarea utilizării transportului feroviar;

– ⁠Sprijinirea economiei naţionale;

– ⁠Posibila atragere a noilor investitori în zona respectivă, îmbunătăţind astfel piaţa locală/ regională a forţei de muncă.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.