Producătorul turc Bozankaya va livra încă 17 tramvaie în Timișoara până la finalul anului 2024

Tramvai Timișoara

Producătorul turc de tramvaie Bozankaya semnează un contract cu municipalitatea din Timișoara pentru livrarea a încă 17 de tramvaie până la finalul anului 2024, potrivit unui comunicat.

Conform informării de presă,Cele 17 tramvaie vor avea o lungime de aproximativ 30 de metri, o capacitate de transport totală de 251 de locuri, podea 100% coborâtă și aer condiționat. Valoarea totală a achiziției este de aproximativ 33 milioane de Euro, respectiv 1,9 milioane de euro pentru fiecare tramvai.

Potrivit contractului, toate tramvaiele vor fi livrate la Timișoara până la sfârșitul anului 2024. Anterior, 18 dintre cele 21 de tramvaie specificate în contractul semnat în 2019 au circulat în Timișoara. Tramvaiele, achiziționate din fonduri europene prin PNRR nu vor mai avea culoarea mov, ci vor fi livrate în galben și negru.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

„Tramvaiele pot funcţiona autonom, pe baza bateriei, fără a fi conectate la reţeaua electrică, pe o distanţă de până la 70 de kilometri, fiind totodată şi cea mai mare performanță realizată până acum în istoria sistemelor de tranzit feroviar uşor”, se mai arată în comunicat.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. buna ziua! e greu sa te obisnuiesti sa scrii o data noua, cred ca voiati sa scrieti 2024 in titlul acestui articol, nu 2023.
    sa aveti un an cu spor!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.