Primăria Capitalei a lansat licitația pentru achiziția a 100 de troleibuze noi cu o lungime de 12 metri și autonomie de minimum 20 de kilometri, un contract de 273 de milioane lei, cu finanțare europeană prin Fondul de Mediu. Caietul de sarcini prevede o garanție completă de cel puțin 300 000 kilometri de la data recepției sau minimum 5 ani, incluzând și întreținerea planificată, piesele consumabile și manopera, transmite Primăria Municipiului București : ,,Primăria Municipiului București a lansat în SEAP documentația pentru achiziția a 100 troleibuze noi pentru modernizarea transportului în comun din Capitală. Conform caietului de sarcini, cele 100 de troleibuze vor fi din gama de 12 m, vor avea o autonomie de minim 20 de km, podea complet coborâtă pe toată suprafaţa disponibilă pentru pasagerii în picioare și rampă cu acționare mecanică sau electrică pentru accesul persoanelor cu mobilitate redusă, cu sistem de protecţie împotriva plecării troleibuzului cu rampa deschisă. Acestea vor fi prevăzute cu buton de semnalizare a intenţiei de acţionare a rampei, situat atât la exterior, cât şi la interior, precum şi semnalizare la bord pentru conducătorul de vehicul. Vehiculele vor fi echipate cu instalaţii de aer condiţionat pentru salonul de pasageri şi cabina de conducere, vor avea facilităţi pentru accesul nelimitat al pasagerilor cu mobilitate redusă (rampă, „kneeling”). De asemenea, vor avea în dotare computer de gestiune management vehicul cu funcții GPS și comunicare online, sistem de informare audio-video, sistem de numărare a călătorilor, iar în salon vor fi prize USB tip A (5V, min 2A) pentru încărcarea dispozitivelor mobile ale călătorilor.”
În mai, Primarul General, Nicușor Dan anunța că a depus cererea de finanțare prin PNRR pentru 22 de troleibuze noi. Capitala mai are doar 227 de troleibuze, spre deosebire de cele 302 unități din 2017, de aceea STB este nevoită să crească intervalul de succedare între stații. Vechimea medie a celor peste 200 de troleibuze rămase este de 18 ani.