VIDEO UMB a dublat mobilizarea pe Autostrada București Nord. Se lucrează cu 800 de drumari și peste 300 de utilaje pe lotul dintre Corbeanca și Afumați

Autostrada București Nord Lot 2 UMB asfaltare

Constructorul român UMB lucrează cu 800 de drumari și peste 300 de utilaje pe lotul 2 al Autostrăzii A0 București Nord, a anunțat sâmbătă, după o nouă verificare pe șantier, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. Compania de Drumuri a subliniat mobilizarea excepțională a UMB (aprox, 10 %) încă de la începutul lunii, atunci când a transmis că primii 2 kilometri din cei 19 au intrat deja în etapa de asfaltare (Autorizația de Construire a fost emis de-abia în iulie, dar constructorul începuse deja lucrările). Pe 25 august, ministerul Transporturilor anunța că UMB lucrează cu 400 de drumari pe lotul 2 (detalii aici).




,,Evoluție foarte bună a lucrărilor în șantierul Lotului II Nord al Autostrăzii A 0. Pe acest lot din nordul Capitalei, se lucrează pe toate cele 10 pasaje și poduri, precum și pe toți cei 19 km. S-au realizat 1,6 mil. metri cub de umpluturi din totalul de 2,2 mil. metri cub.

S-au turnat 2 straturi de asfalt pe 3,4 km aferenți lucrării, iar pe 1,7 km s-au turnat toate cele 3 straturi de asfalt.
S-au executat toate cele 281 grinzi necesare, precum și lisele prefabricate și se lucrează la predale.
Se lucrează la execuția șanțurilor pentru preluarea apelor pluviale (15.000 ml realizați).
Se lucrează la relocarea utilităților pe toate zonele șantierului.

În șantier, lucrează peste 800 muncitori și peste 330 utilaje și camioane. Reamintesc faptul că lucrările pe acest lot din nordul Capitalei au început în luna august, moment din care, în maximum 22 luni se va putea circula între DN1 Corbeanca, A3 și DN2 Afumați. În ritmul actual, la cum evoluează lucrările în acest șantier, lucrarea va fi dată în trafic înainte de termen.” a transmis Scrioșteanu.

Ce nu menționează secretarul de stat este problema conexiunii cu lotul 3 de pe A0, tronsonul Afumați-Pantelimon (8,5 km.) fiind încă fără constructor (câștigător este un constructor din China). Descărcarea provizorie se va face, cel mai probabil într-un Drum județean DJ 200 Tunari-Ștefănești.

Pe 25 august, UMB lucra pe lotul 2 cu 400 de drumari și 200 de utilaje. Contractul pe cei 19 km a fost semnat în 17.05.2021 cu UMB pe suma de aproape 832 milioane lei fără TVA, prevăzând 12 luni de proiectare, 22 de execuție și 10 ani garanție. Ordinul de începere a fost emis pe 16.08.2021, deci șantierul trebuie închis în vara lui 2024.

 

Comentarii

  1. Ce vrea sa arate articolul? !
    Ca multe firme vin sa ia ceva banii iar alții lucrează. I- am văzut cum au lucrat în real pe tronsonul 2 Craiova Pitești. Cum am stat 30 de ani fara drumuri mai stam 10 si-i lăsăm pe UMB sa lucreze și mai repede ne atingem obiectivele Rămân și banii în România sau măcar la cei ce conduc UMB . sa trăiți UMB !!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *