Constructorul român UMB lucrează cu 800 de drumari și peste 300 de utilaje pe lotul 2 al Autostrăzii A0 București Nord, a anunțat sâmbătă, după o nouă verificare pe șantier, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. Compania de Drumuri a subliniat mobilizarea excepțională a UMB (aprox, 10 %) încă de la începutul lunii, atunci când a transmis că primii 2 kilometri din cei 19 au intrat deja în etapa de asfaltare (Autorizația de Construire a fost emis de-abia în iulie, dar constructorul începuse deja lucrările). Pe 25 august, ministerul Transporturilor anunța că UMB lucrează cu 400 de drumari pe lotul 2 (detalii aici).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

,,Evoluție foarte bună a lucrărilor în șantierul Lotului II Nord al Autostrăzii A 0. Pe acest lot din nordul Capitalei, se lucrează pe toate cele 10 pasaje și poduri, precum și pe toți cei 19 km. S-au realizat 1,6 mil. metri cub de umpluturi din totalul de 2,2 mil. metri cub.

S-au turnat 2 straturi de asfalt pe 3,4 km aferenți lucrării, iar pe 1,7 km s-au turnat toate cele 3 straturi de asfalt.
S-au executat toate cele 281 grinzi necesare, precum și lisele prefabricate și se lucrează la predale.
Se lucrează la execuția șanțurilor pentru preluarea apelor pluviale (15.000 ml realizați).
Se lucrează la relocarea utilităților pe toate zonele șantierului.

În șantier, lucrează peste 800 muncitori și peste 330 utilaje și camioane. Reamintesc faptul că lucrările pe acest lot din nordul Capitalei au început în luna august, moment din care, în maximum 22 luni se va putea circula între DN1 Corbeanca, A3 și DN2 Afumați. În ritmul actual, la cum evoluează lucrările în acest șantier, lucrarea va fi dată în trafic înainte de termen.” a transmis Scrioșteanu.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Ce nu menționează secretarul de stat este problema conexiunii cu lotul 3 de pe A0, tronsonul Afumați-Pantelimon (8,5 km.) fiind încă fără constructor (câștigător este un constructor din China). Descărcarea provizorie se va face, cel mai probabil într-un Drum județean DJ 200 Tunari-Ștefănești.

Pe 25 august, UMB lucra pe lotul 2 cu 400 de drumari și 200 de utilaje. Contractul pe cei 19 km a fost semnat în 17.05.2021 cu UMB pe suma de aproape 832 milioane lei fără TVA, prevăzând 12 luni de proiectare, 22 de execuție și 10 ani garanție. Ordinul de începere a fost emis pe 16.08.2021, deci șantierul trebuie închis în vara lui 2024.