Forajele necesare studiului geotehnic pentru Studiul de Fezabilitate al Autostrăzii A13 Brașov – Bacău au început, săptămâna aceasta, și în zona montană (km 92 – km 124), a anunțat vineri Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR). Amintim că traseul inițial al A13 va fi modificat în zona municipiului Brașov pentru o investiție strategică a companiei Romarm.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Prestatorul este mobilizat în teren cu 6 instalații de foraj și a ajuns la aprox. 11 000 metri liniari, realizând o treime din totalul estimat.

Echipa CNIR a fost pe teren și săptămâna aceasta, rezultatul verificărilor fiind următorul:

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
  • au fost forați aprox. 11 000 metri liniari în județele Brașov, Covasna și Bacău
  • mobilizarea este corespunzătoare cu 6 instalații de foraj din care un echipament în zona localității Brețcu (jud. Covasna) și alte cinci instalații de foraj în zona localităților Poiana Sărată, Hârja, Nicorești, Bogdănești și Dumbrava (jud. Bacău)

Studiul de fezabilitate este necesar pentru stabilirea traseului final al viitoarei autostrăzi și a costului estimat pentru etapa de proiectare și execuție.

Contractul pentru realizarea Studiului de Fezabilitate are o valoare de 81 milioane lei, iar durata este de 24 luni.

Sectorul Brașov – Bacău al Autostrăzii A13 se va conecta cu viitoarea Autostrada Sibiu – Făgăraș – Brașov printr-un nod de mare viteză în zona localității Codlea, iar în zona Bacăului, la Răcăciuni cu Autostrada Moldovei A7.

În aprilie, directorul general al Companiei Naționale de Investiții Rutiere, Gabriel Budescu a declarat că traseul inițial al Autostrăzii A13 Brașov – Bacău va fi modificat în zona municipiului Brașov pentru o investiție strategică a companiei Romarm.

„Traseul inițial stabilit pentru Autostrada A 13 Brașov-Bacău va fi modificat în zona municipiului Brașov ca urmare a solicitărilor Ministerului Economiei, reproiectarea traseului fiind necesară pentru o investiție strategică a Companiei Romarm. După discuțiile de luna trecută cu reprezentanții autorităților din județul Brașov, ieri, colegii de la Direcția Investiții au prezentat noile variante de traseu și autorităților din județul Covasna. Împreună cu proiectantul și comunitățile locale, analizăm alternativele pentru cel mai bun traseu”, a precizat Gabriel Budescu.

Este vorba despre Carfil S.A Brașov, producător român de tehnică militară, care a semnat un acord de cooperare cu Periscope Aviation, producător american de drone militare și civile. Documentul a fost semnat în primăvara anului trecut, la Black Sea Defense and Aerospace – BSDA 2024, cel mai mare eveniment regional dedicat apărării şi securităţii care a avut loc, între 22 şi 24 mai, la Bucureşti, pe platforma Romaero Băneasa.