Autostrada București Nord: CNAIR merge tot pe mâna italienilor de la Pizzarotti pentru Lotul 1. Au trecut aproape 4 ani de la lansarea licitației

Autostrada București Nord Lot 1

Asocierea italo-română Pizzarotti – Retter câștigă din nou, după reevaluare, contractul pentru proiectarea și execuția lotului 1 al Autostrăzii București – Nord, ultimul fără contract semnat pe întregul inel A0, a transmis miercuri ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. La aproape patru ani de la lansarea licitației, contractul a trecut prin mai multe etape de contestații, ultima fiind a grecilor de la Intrakat, admisă la CNSC în ianuarie 2023.

Contractul de peste 800 de milioane lei pentru lotul dintre A1 (Joița) și DN 1 Corbeanca poate fi semnat doar dacă în următoarele 10 zile nu se depun noi contestații.

„Ultimul din cele 7 Loturi ale A0 (100,7 km) este la un pas de a avea constructor desemnat ! Comisia de evaluare a CNAIR a reconfirmat astăzi pentru contractul de proiectare și execuție a lucrărilor Lotului 1 din A0 Nord același câștigător, respectiv o Asociere româno – italiană. Valoarea lucrărilor pentru proiectarea și construcția Lotului 1 (17,5 km) este de 815 milioane lei, fără TVA. Finanțarea este asigurată din fonduri europene, iar durata contractului este de 34 de luni: 12 luni – proiectare și 22 luni- perioada de execuție a lucrărilor. Traseul acestui Lot se desfășoară pe teritoriul județului Ilfov între DJ 601A (Dragomirești Vale – Bâcu) și DN 1, în dreptul localității Corbeanca. Dacă nu vor fi depuse noi contestații la actualul rezultat contractul va putea fi semnat în scurt timp”, a transmis Sorin Grindeanu.

Analize Economedia

Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu
calculator, job, grafice
automotive foto 2

Constructorii care au depus oferte pentru lotul 1 sunt : Aktor, Ictaș, Intrakat, China RailWay, Sinohydro, Nurol, Mapa, Pizzarotti, Kalyon, UMB și Erbașu.

În cadrul contractului sunt prevăzute 10 structuri dintre care 2 pasaje de o complexitate tehnică ridicată, având o lungime de 733 m (pasaj pe Autostrada de Centură peste CF101 București – Pitești DN7) și respectiv 650 m (pasaj pe Autostrada de Centură peste râul Colentina, CF 300 București – Ploiești și CF Mogoșoaia – Buftea)”, a transmis și CNAIR. 

Autostrada București – A0 are o lungime de 100 de kilometri. Pe semi inelul sudic toate cele trei loturi sunt în șantier, cel mai avansat este lotul 2 DN 5 – DN 6 (Alsim Alarko). Pe jumătatea de nord UMB ar urma să finalizeze 19 kilometri aferenți lotului 2 până la sfârșitul anului. Loturile 3 și 4 sunt în etapa de proiectare.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Chiar asa?
    Tot Pizzarotti?
    Au terminat la A7?
    A incremenit la Dumbrava?
    E clar ca spaga care ajunge la CNAIR e mare!
    😟

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.