Ministerul Transporturilor a emis, joi, Autorizația de Construire pentru primul lot al Autostrăzii Ploiești – Buzău, prima secțiune a Autostrăzii A7 Ploiești – Pașcani, cel mai mare proiect de infrastructură rutieră din Europa finanțat prin PNRR. Pentru lotul Dumbrava – Mizil, cu o lungime de 21 kilometri, se înregistrează cea mai mare întârziere dintre cele trei loturi, desemnarea câștigătorului asocierea româno-italiană BOG-ART – TANCRAD – COSEDIL fiind amânată de mai multe ori, după cum Economedia a scris, aici, ultimul termen fiind pentru stabilit pentru astăzi, 16 aprilie. Autostrada Ploiești – Buzău cu o lungime de 63 kilometri cuprinde trei loturi, însă niciunul nu are contract de execuție semnat.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit documentului, Ministerul Transporturilor a autorizat lucrări de 1,4 miliarde de lei cu o durată de 20 de luni. „Amplasamentul lucrărilor care se supun autorizării se află pe teritoriul unităților administrativ teritoriale ale unităților Râfov, Dumbrava, Albești – Paleologu, Drăgănești, Tomșani, Colceag și Baba Ana, județul Prahova. Valoarea lucrărilor autorizate, fără TVA, 1.430.388.512 reprezentând valoarea lucrărilor declarată de solicitant înscrisă în cererea de autorizare. Durata de execuție a lucrărilor este de 20 de luni calculată de la data începerii  efective, anunțată în prealabil”, arată Autorizația de Construire pentru lotul Dumbrava – Mizil, de pe A7 Ploiești – Buzău.

Licitația de un miliard de euro pentru construirea celor trei loturi ale Autostrăzii Ploiești – Buzău a fost lansată pe 1 iunie 2021 în mandatul fostului ministru Cătălin Drulă. Acesta critica încă de la sfârșitul anului trecut întârzierile pentru evaluarea ofertelor.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Tronsonul Ploieşti – Buzău, în cifre:

Lungime – 63 km;

– 6 noduri rutiere;

– 160 de ha de perdele forestiere;

– 42 de poduri + pasaje;

– 4 spații de servicii moderne, dotate și cu stații de încărcare electrice.

Lotul 1, A7 (Dumbrava – Mizil)

Pe cei 21 de km ai Tronsonului 1 – Dumbrava (Autostrada București – Ploiești) – Mizil (DJ 100C) vor fi construite 15 de poduri și pasaje, 2 noduri rutiere și un centru de întreținere și monitorizare.

Lotul 2, A7 (Mizil – Pietroasele)

Proiectul vizează ca pe cei 28,35 de km ai Tronsonului 2 Mizil (DJ 100C) – Pietroasele (DJ 203G) să fie construite 20 de poduri și pasaje, 2 noduri rutiere și 2 spații de servicii.

Lotul 3, A7 (Pietroasele – Municipiul Buzău)

Pe cei 13,9 km ai Tronsonului 3 Pietroasele (DJ 203G) – Municipiul Buzău (DN 2B) vor fi ridicate 7 poduri și pasaje, 2 noduri rutiere, un centru de întreținere și 2 spații de servicii.