Semnal de alarmă pentru Autostrada Bucureștiului Sud: Transporturile riscă să rateze deschiderea circulației pe Lotul 1 până la sfârșitul anului, așa cum au promis Grindeanu și Pistol / „E nevoie de mobilizare suplimentară și susținută în șantier” – secretar de stat

A2 constanta Foto: CNAIR

Ministerul Transporturilor nu mai garantează deschiderea primului lot al Autostrăzii A0 București Sud până la sfârșitul anului, așa cum au tot promis ministrul Sorin Grindeanu și directorul general CNAIR, liberalul Cristian Pistol. Prima confirmare oficială a riscului de a rata inaugurarea promisă a venit vineri, 30 iunie, chiar de la secretarul de stat Ionel Scrioșteanu, care a verificat din nou lotul Alsim Alarko, acum la doar 65% execuție și cu 5 luni înainte de intrarea în iarnă. De finalizarea lucrărilor pe Lotul 1 depinde și inaugurarea completă a lotului 2 Bragadiru-Jilava – Vidra (estimare pentru la toamnă).

Așa cum se prezintă situația actuală, este nevoie de mobilizare suplimentară și susținută în șantier, pentru a păstra termenul de dare în trafic a acestui lot la sfârșitul acestui an”, a transmis vineri Scrioșteanu (Notă: sublinierea aparține Economedia).

Potrivit datelor oficiale CNAIR, lotul 1 Autostrada Soarelui (Glina/Cernica) – Vidra ar trebui deschis în octombrie, conform contractului, dar este la sub 70% execuție și cu doar 3 din cei 17 kilometri cu asfalt așternut. Semnalul de alarmă tras de Scrioșteanu (secretarul de stat care răspunde de autostrăzi) confirmă, practic, previziunile Asociației Pro Infrastructură care semnala întârzierile Alsim Alarko.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

„Primul strat de asfalt așternut și pe Lotul I Sud al Autostrăzii Bucureștiului A0

Am fost pe șantierul Lotului I Sud al Autostrăzii Bucureștiului A 0 împreună cu reprezentanții antreprenorului, unde am parcurs întregul traseu aferent acestui lot, pentru a verifica stadiul lucrărilor.

A fost așternut primul strat de asfalt pe acest traseu pe o porțiune de 3 km;

A fost finalizată montarea grinzilor pentru 9 din 10 structuri, după cum urmează: pasaj pe autostradă peste A2 (km 52+768), pasaj pe autostradă peste A2 (km 0+240) cu cele 4 bretele aferente, Pod pe autostradă peste Valea Calnaului, Pasaj peste autostradă pe DN4, Pod pe autostradă peste CANAL ANIF, Pasaj peste autostradă pe DJ401A, Pasaj pe autostradă (km 68+442);

S-au montat 553/649 grinzi aferente tuturor podurilor și pasajelor acestui lot;

S-au montat 5292/5997 predale aferente tuturor podurilor și pasajelor Lotului I;

– Se execută instalarea predalelor prefabricate la pasajul de la km 61+648 peste autostradă și la Pasajul pe autostradă peste A2, unde se lucrează pe timpul nopții, cu restricții de trafic pe A2;

Se execută lucrări de montaj a esafodajelor de susținere a stâlpilor înclinați la pasajele peste autostradă;

Se lucrează la armarea, cofrarea și betonarea plăcii de suprabetonare aferentă podurilor (9 structuri);

Se lucrează la pregatirea suprafețelor pentru aplicarea protecției anticorozivă a suprafețelor din beton;

Se lucrează la realizarea parcărilor de scurtă durată;

Se lucrează la sistemul ITS;

Este în curs de finalizare relocarea rețelelor Transgaz. În cadrul acestui contract, e prevăzută construcția a 10 structuri, printre care și unul dintre cele mai mari noduri rutiere construite până acum în România – Nodul Rutier care va lega autostrăzile 𝗔𝟬 (Autostrada Bucureștiului) și 𝗔𝟮 (București – Constanța) în zona localității Cernica.

Așa cum se prezintă situația actuală, este nevoie de mobilizare suplimentară și susținută în șantier, pentru a păstra termenul de dare în trafic a acestui lot la sfârșitul acestui an. Lotul I al Autostrăzii Bucureștiului – A0 Sud are o lungime de 16,9 km, cuprinsă între localitățile Cernica și Jilava”, adirmă Ionel Scrioșteanu.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Care sunt cauzele intârzierii ? Ce măsuri iau MT si CNAIR ? Constructorul este penalizat ? Plățile sunt sistate până la intrarea in garfic ? După italieni au ajuns turcii să iși bată joc . Ce păziți Grindeanu și Pistol? Sunteți ocupați cu inauguarea podului de la Brăila? Tăieti panglici când aproape toate șantierele sunt in intîrziere ? Ați reușit sa il scoateți din ritm si pe Umbrărescu.
    Grindeanu demisia !

  2. “Semnal de alarma”!!! Asta e din ciclul: “ne-a luat iarna prin surprindere”.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.