Compania de Drumuri semnează cu Asocierea Rizzani – Mavgo Holding contractul pentru modernizarea Centurii București Sud, tronsonul cuprins între Chiajna (Autostrada A1) și intersecția de la Jilava (DN 5), a anunțat marți secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Ionel Scrioșteanu.
Oficialul a anunțat semnarea acestui contract foarte important pentru marți, 5 iulie cu ocazia deschiderii unui drum de legătură la Bragadiru, o bretea între Centura București și DN 6 (București – Alexandria). Contractul de peste 500 de milioane lei prevede lărgirea Centurii la 4 benzi și pasaje subterane la Bragadiru și Măgurele. CNSC a respins în aprilie contestația Alsim Alarko, o plângere formulată mai ales în legătură cu valoarea lucrărilor.
„O nouă veste bună, săptămâna viitoare, cel mai probabil marți, vom semna contractul de execuție pentru această porțiune din Centura Capitalei, zona de sud-vest, cu pasaje pe trei niveluri, centura urmând să treacă în subteran”, a transmis Scrioșteanu.
Tronsonul Chiajna – Jilava are o lungime de 14 kilometri, proiectul prevede pasaje la intersecțiile de la Bragadiru, Măgurele și Jilava, iar termenul de realizare este de 36 de luni, din care 12 pentru proiectare și 24 pentru execuție.
– Asocierea: STRACO HOLDING S.R.L (lider) – TANCRAD S.R.L – COSEDIL SPA
– Asocierea DRUM ASFALT S.R.L. (lider) – S.C. OPR ASFALT S.R.L. (asociat 1) – OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS S.A. (asociat 2) – ILGAZ INSAAT TICARET A.S. (asociat 3)
– Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.S (Turcia)
– Asocierea DOGUS INSAAT VE TICARET A.S. – ELECTROGRUP S.A.
– Asocierea RIZZANI DE ECCHER S.p.a. (lider) – S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. (asociat)
– Trace Group Hold
Fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, explica în vara anului trecut că acest proiect este inclus în pachetul „Orbitalele Bucureştiului”: „Este încă unul dintre proiectele din pachetul mare de 1,7 miliarde euro (“Orbitalele Bucureștiului”) la a cărui finanțare am lucrat încă din anul 2016. Proiectul are o valoare estimată de aproximativ 700 de milioane de lei și cuprinde denivelarea intersecțiilor de la DN6 (Bragadiru), DN5 (Giurgiu), DC18 (Măgurele)”.
Lăţimea platformei drumului trebuie să fie de 18 metri din care 3,5 metri pentru fiecare dintre cele patru benzi de circulaţie şi o zonă mediană de 1,5 metri.