Orbitalele Bucureștiului: Italienii de la Rizzani au câștigat un contract de peste 500 milioane de lei pentru modernizarea Centurii București Sud între A1 și Jilava / Pasaje subterane la intersecțiile Bragadiru și Măgurele

centura bucuresti, inundatie, glina, TIR Sursa foto: Economedia

Asocierea italo-română RIZZANI DE ECCHER S.p.a. (lider) – S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. (asociat) a câștigat licitația pentru modernizarea tronsonului dintre Autostrada A1 și DN 5 (Jilava), un contract de peste o jumătate de miliard de lei, fonduri europene.

Tronsonul Chiajna – Jilava are o lungime de 14 kilometri, proiectul prevede pasaje la intersecțiile de la Bragadiru, Măgurele și Jilava, iar termenul de realizare este de 36 de luni, din care 12 pentru proiectare și 24 pentru execuție.

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunțat oferta asocierii, și anume 504 milioane de lei, mult sub valoarea estimată de CNAIR: 638 – 758 milioane lei, având în vedere că vor fi construite și două pasaje Subterane la Bragadiru și Măgurele. pe care CNAIR le descrie ca având o „complexitate ridicată”.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

La rândul său, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Ionel Scrioșteanu a explicat cum vor fi amenajate intersecțiile principale:

În premieră vor fi realizate intersecții pe 3 niveluri – subteran, la nivel și suprateran, astfel:
Amenajare intersecții:
➡️ Intersecție Centura București – DN5 (inclusiv reabilitarea pasajului peste DN5)
➡️ Pasaj subteran pe CB km 44+725 – DC18 (Măgurele)
➡️ Intersecție Centura București – DC20 (Vârteju) și Cazarma Măgurele km 46+040
➡️ Intersecție Centura București – DN6 (Alexandria)
La licitația lansată în ianuarie 2021 au depus oferte șase constructori:

– Asocierea: STRACO HOLDING S.R.L (lider) – TANCRAD S.R.L – COSEDIL SPA

– Asocierea DRUM ASFALT S.R.L. (lider) – S.C. OPR ASFALT S.R.L. (asociat 1) – OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS S.A. (asociat 2) – ILGAZ INSAAT TICARET A.S. (asociat 3)

– Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.S (Turcia)

– Asocierea DOGUS INSAAT VE TICARET A.S. – ELECTROGRUP S.A.

– Asocierea RIZZANI DE ECCHER S.p.a. (lider) – S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. (asociat)

– Trace Group Hold

Fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, explica în vara anului trecut că acest proiect este inclus în pachetul „Orbitalele Bucureştiului” : „Este încă unul dintre proiectele din pachetul mare de 1,7 mld euro (“Orbitalele Bucureștiului”) la a cărui finanțare am lucrat încă din anul 2016. Proiectul are o valoare estimată de aprox. 700 de milioane de lei și cuprinde denivelarea intersecțiilor de la DN6 (Bragadiru), DN5 (Giurgiu), DC18 (Măgurele)”.

Lăţimea platformei drumului trebuie să fie de 18 metri din care 3,5 metri pentru fiecare dintre cele patru benzi de circulaţie şi o zonă mediană de 1,5 metri.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: