OFICIAL Autostrada Moldovei (A7): CNAIR a aprobat o prelungire a termenului de finalizare cu șase luni pentru lotul 2. Asocierea Coni – Trace trebuie să termine lotul dintre Mizil și Pietroasele (28 km) în octombrie 2024

Ploiești -Buzău

CNAIR a aprobat o extensie de peste șase luni (193 de zile) pentru asocierea Coni – Trace care lucrează pe lotul 2 al Autostrăzii Moldovei (A7), iar noul termen contractual pentru lotul dintre Mizil și Pietroasele (28 km) este sfârșitul lunii octombrie 2024. Ordinul pentru începerea lucrărilor s-a dat cu data de 11 august 2022, iar cele 193 de zile se calculează de la data de 11 aprilie 2024.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Practic, se repetă situația de pe lotul 1 Ploiești/Dumbrava – Mizil (21 km), unde Compania de Drumuri a aprobat extensia de cinci luni pentru Asocierea Pizzarotti – Retter. Ambele loturi aveau termen inițial de finalizare aprilie 2024, dar dincolo de noile termene din contract, oficialii din Ministerul Transporturilor au vorbit despre finalizarea sigură în noiembrie – decembrie, stadiile de execuție fiind, totuși de 43%, respectiv 41% la începutul lunii ianuarie 2024.

Întrebat dacă a fost aprobată solicitarea de extensie pentru lotul 2, Mizil – Pietroasele/Costești, directorul general CNAIR, Cristian Pistol a confirmat prelungirea termenului pentru sfârșitul lunii octombrie 2024 pe care constructorii români și bulgari au solicitat-o încă din toamna anului trecut.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

„Octombrie 2024. Din ce știu eu solicitarea a fost analizată și aprobată”, a răspuns Cristian Pistol, miercuri, pe șantierul Autostrăzii București Sud.

Ulterior, ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a anunțat că săptămâna viitoare, marți, pe 13 februarie, urmează să verifice primele două loturi ale secțiunii Ploiești – Buzău și loturile UMB de la Buzău la Focșani pe care le-a promis finalizate până la sfârșitul acestui an.

La începutul anului, Ministerul Transporturilor anunța că se caută soluții pentru a circula și pe lotul 2 al Autostrăzii Moldovei, lot pe care l-a promis deschis până la sfârșitul anului, dar care nu se continuă cu lotul 3 Pietroasele – Buzău (14 km) unde Nurol ar urma să înceapă lucrările la 1 martie, contractul fiind semnat în noiembrie 2023. Practic, în scenariul fericit al finalizării loturilor 1 și 2, de la Ploiești (Dumbrava, intersecție A3) până la Pietroasele (zona localităților Costești/Stâlpu) Ministerul Transporturilor și CNAIR trebuie să asigure descărcarea lotului 2 pentru cel puțin un an până va fi gata și conexiunea cu lotul 3 Nurol care are termen de 20 de luni.

Comentarii

  1. Cand ati atribuit contractele v-am zis ca la sfarsit de 2026 e gata lotul pana la Buzau!😬

  2. Pe Ploieşti – Buzău ar trebui sa fie segmentele cele mai uşoare din A7, nu se strapung munţi nu se traversează mari râuri sau lacuri.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.