Podul feroviar de la Budila, aproape de redeschidere. Când se reia circulația trenurilor între Brașov și Întorsura Buzăului, linia de tren cu Tunelul Teliu, cel mai lung tunel din România (4,3 km)

Podul Budila

Podul de la Budila pe linia de tren Brașov-Hărman-Întorsura Buzăului ar putea fi redeschis la sfârșitul lunii septembrie, la 4 ani de la prăbușirea tablierului metalic în apele râului Târlung. Podul de la Budila (județul Brașov) a fost construit în urmă cu aproape 100 de ani și este pe traseul liniei de tren cu Tunelul de la Teliu, cel mai lung tunel feroviar din România (4369 metri).

Lucrările pentru reconstrucția Podului de la Budila au început în 2021, contractul fiind câștigat de o asociere de firme din România, iar recepția finală cel mai probabil, la sfârșitul lunii septembrie. Operatorul privat, Regio Călători a transmis CFR Brașov intenția de a relua circulația cu 12 trenuri/zi, potrivit liderului PSD Covasna Bogdan Barbu : ,,Podul feroviar de la Budila e o lucrare așteptată de foarte mulți oameni din zona Întorsurii Buzăului. Mă interesează direct stadiul lucrărilor și ce se întâmplă acolo, mai ales că mulți m-au întrebat despre acest subiect. Am fost la fața locului și am fost și la ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, să mă interesez și vă pot spune următoarele: Nu mai durează mult. Operatorul de transport feroviar Regio Călători SRL Brașov a notificat acum câteva zile Sucursalei RCF Brașov intenția de a relua circulația feroviară pe ruta Brașov-Întorsura Buzăului și retur, cu un număr 12 trenuri/zi începând cu data la care vor fi îndeplinite toate condițiile necesare pentru redeschiderea circulației. Termenul estimat de finalizare transmis de către antreprenor prin ultima versiune a graficului de execuție actualizat este data de 16.08.2022. Totuși, din verificările SRCF Brașov lucrările nu sunt finalizate, nefiind îndeplinite toate condițiile pentru recepție.Un alt detaliu important: alocația bugetară aprobată pentru anul 2022 este asigurată pentru achitarea tuturor obligațiilor financiare rezultate în urma executării lucrărilor. Din câte se vede, în acest moment podul arată bine, s-au făcut și lucrări la albia râului.Regret că nu pot anunța o dată exactă. Dar vă voi ține la curent cu toate informațiile pe care le primesc!”

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pe linia Brașov -Sighișoara ( n.r. unde lucrează Aktor) se construiesc două tuneluri mai lungi decât cel de la Teliu : Ormeniș (dublă galerie 6,9 km) și Homorod (dublă galerie 5,2 km)iar pe Magistrala 100 Craiova -Timișoara, Ministerul Transporturilor a propus realizarea unui tunel la Balota (6 km.) 

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
Sursa Foto Bogdan Barbu

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.