Podul de la Budila pe linia de tren Brașov-Hărman-Întorsura Buzăului ar putea fi redeschis la sfârșitul lunii septembrie, la 4 ani de la prăbușirea tablierului metalic în apele râului Târlung. Podul de la Budila (județul Brașov) a fost construit în urmă cu aproape 100 de ani și este pe traseul liniei de tren cu Tunelul de la Teliu, cel mai lung tunel feroviar din România (4369 metri).
Lucrările pentru reconstrucția Podului de la Budila au început în 2021, contractul fiind câștigat de o asociere de firme din România, iar recepția finală cel mai probabil, la sfârșitul lunii septembrie. Operatorul privat, Regio Călători a transmis CFR Brașov intenția de a relua circulația cu 12 trenuri/zi, potrivit liderului PSD Covasna Bogdan Barbu : ,,Podul feroviar de la Budila e o lucrare așteptată de foarte mulți oameni din zona Întorsurii Buzăului. Mă interesează direct stadiul lucrărilor și ce se întâmplă acolo, mai ales că mulți m-au întrebat despre acest subiect. Am fost la fața locului și am fost și la ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, să mă interesez și vă pot spune următoarele: Nu mai durează mult. Operatorul de transport feroviar Regio Călători SRL Brașov a notificat acum câteva zile Sucursalei RCF Brașov intenția de a relua circulația feroviară pe ruta Brașov-Întorsura Buzăului și retur, cu un număr 12 trenuri/zi începând cu data la care vor fi îndeplinite toate condițiile necesare pentru redeschiderea circulației. Termenul estimat de finalizare transmis de către antreprenor prin ultima versiune a graficului de execuție actualizat este data de 16.08.2022. Totuși, din verificările SRCF Brașov lucrările nu sunt finalizate, nefiind îndeplinite toate condițiile pentru recepție.Un alt detaliu important: alocația bugetară aprobată pentru anul 2022 este asigurată pentru achitarea tuturor obligațiilor financiare rezultate în urma executării lucrărilor. Din câte se vede, în acest moment podul arată bine, s-au făcut și lucrări la albia râului.Regret că nu pot anunța o dată exactă. Dar vă voi ține la curent cu toate informațiile pe care le primesc!”
Pe linia Brașov -Sighișoara ( n.r. unde lucrează Aktor) se construiesc două tuneluri mai lungi decât cel de la Teliu : Ormeniș (dublă galerie 6,9 km) și Homorod (dublă galerie 5,2 km)iar pe Magistrala 100 Craiova -Timișoara, Ministerul Transporturilor a propus realizarea unui tunel la Balota (6 km.)