Constructorul UMB începe în curând lucrările și pe lotul Zimbor – Poarta Sălajului, un tronson cu o lungime de 12 kilometri de pe Autostrada Transilvania, al doilea proiect cu finanțare prin PNRR cu contract semnat.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania de Drumuri a aprobat Proiectul Tehnic pentru acest lot, etapă care va permite emiterea ordinului de începere în scurt timp.

În prezent, UMB lucrează pe cei 30 de kilometri dintre Nădășelu și Zimbor, unde progresul fizic a ajuns la aproximativ 25%. Durata lucrărilor este de 24 de luni, a transmis CNAIR.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

„Vineri, 27.05.2022, Consiliul Tehnico – Economic al CNAIR a avizat Proiectul Tehnic pentru Secțiunea Zimbor – Poarta Sălajului a Autostrăzii Transilvania, urmând ca, în scurt timp, să fie demarată faza de execuție. Antreprenorul lucrărilor este Asocierea SC SA&PE CONSTRUCT SRL – SC SPEDITION UMB SRL – SC TEHNOSTRADE SRL. Valoarea contractului este de 680,4 milioane lei fără TVA. Proiectul este finanțat în cadrul PNRR.

 Lungimea secțiunii este de 12,24 km și cuprinde construcția a:

– 5 viaducte;

– 1 pod.

Durata contractului pentru perioada de execuție este de 24 de luni, respectiv anul 2024.

Perioada de garanție a lucrărilor este 120 de luni”, potrivit CNAIR.

Tot prin PNRR sunt finanțate Autostrada Ploiești – PașcaniAutostrada cu tuneluri Lugoj – Deva și „capetele” Autostrăzii Unirii de lângă Târgu Mureș și Târgu Neamț, dar niciun proiect nu are, deocamdată, contract de execuție semnat.