UMB poate intra în șantier și pe lotul Zimbor – Poarta Sălajului de pe Autostrada Transilvania. Este al doilea proiect cu finanțare prin PNRR unde încep lucrările

A3 UMB Nădăşelu Poarta Sălajului Sursa Foto : Cătălin Drulă/Facebook

Constructorul UMB începe în curând lucrările și pe lotul Zimbor – Poarta Sălajului, un tronson cu o lungime de 12 kilometri de pe Autostrada Transilvania, al doilea proiect cu finanțare prin PNRR cu contract semnat.

Compania de Drumuri a aprobat Proiectul Tehnic pentru acest lot, etapă care va permite emiterea ordinului de începere în scurt timp.

În prezent, UMB lucrează pe cei 30 de kilometri dintre Nădășelu și Zimbor, unde progresul fizic a ajuns la aproximativ 25%. Durata lucrărilor este de 24 de luni, a transmis CNAIR.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

„Vineri, 27.05.2022, Consiliul Tehnico – Economic al CNAIR a avizat Proiectul Tehnic pentru Secțiunea Zimbor – Poarta Sălajului a Autostrăzii Transilvania, urmând ca, în scurt timp, să fie demarată faza de execuție. Antreprenorul lucrărilor este Asocierea SC SA&PE CONSTRUCT SRL – SC SPEDITION UMB SRL – SC TEHNOSTRADE SRL. Valoarea contractului este de 680,4 milioane lei fără TVA. Proiectul este finanțat în cadrul PNRR.

 Lungimea secțiunii este de 12,24 km și cuprinde construcția a:

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

– 5 viaducte;

– 1 pod.

Durata contractului pentru perioada de execuție este de 24 de luni, respectiv anul 2024.

Perioada de garanție a lucrărilor este 120 de luni”, potrivit CNAIR.

Tot prin PNRR sunt finanțate Autostrada Ploiești – PașcaniAutostrada cu tuneluri Lugoj – Deva și „capetele” Autostrăzii Unirii de lângă Târgu Mureș și Târgu Neamț, dar niciun proiect nu are, deocamdată, contract de execuție semnat.

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.