Constructorul UMB începe în curând lucrările și pe lotul Zimbor – Poarta Sălajului, un tronson cu o lungime de 12 kilometri de pe Autostrada Transilvania, al doilea proiect cu finanțare prin PNRR cu contract semnat.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania de Drumuri a aprobat Proiectul Tehnic pentru acest lot, etapă care va permite emiterea ordinului de începere în scurt timp.

În prezent, UMB lucrează pe cei 30 de kilometri dintre Nădășelu și Zimbor, unde progresul fizic a ajuns la aproximativ 25%. Durata lucrărilor este de 24 de luni, a transmis CNAIR.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

„Vineri, 27.05.2022, Consiliul Tehnico – Economic al CNAIR a avizat Proiectul Tehnic pentru Secțiunea Zimbor – Poarta Sălajului a Autostrăzii Transilvania, urmând ca, în scurt timp, să fie demarată faza de execuție. Antreprenorul lucrărilor este Asocierea SC SA&PE CONSTRUCT SRL – SC SPEDITION UMB SRL – SC TEHNOSTRADE SRL. Valoarea contractului este de 680,4 milioane lei fără TVA. Proiectul este finanțat în cadrul PNRR.

 Lungimea secțiunii este de 12,24 km și cuprinde construcția a:

– 5 viaducte;

– 1 pod.

Durata contractului pentru perioada de execuție este de 24 de luni, respectiv anul 2024.

Perioada de garanție a lucrărilor este 120 de luni”, potrivit CNAIR.

Tot prin PNRR sunt finanțate Autostrada Ploiești – PașcaniAutostrada cu tuneluri Lugoj – Deva și „capetele” Autostrăzii Unirii de lângă Târgu Mureș și Târgu Neamț, dar niciun proiect nu are, deocamdată, contract de execuție semnat.