Autostrada București Nord: CNAIR semnează cu proiectantul Consitrans contractul pentru supervizare pe lotul Pizzarotti – Retter

Autostrada București Nord Lot 1

CNAIR va semna cu proiectantul Consitrans contractul pentru supervizarea lucrărilor pe primul lot al Autostrăzii A0 București Nord, lotul Pizzarotti – Retter, conform datelor Economedia. Marți, 14 mai, Consitrans și-a retras contestația „preventivă” depusă pe 7 mai, pentru că ofertantul concurent, Tecnic Consulting, nu a depus contestație la evaluarea CNAIR (detalii aici).

Contractul de aproximativ 20 milioane lei pentru supervizarea lucrărilor pe lotul Joița (A1 București – Pitești) și DN 1 Corbeanca a fost lansat în licitație în urmă cu peste trei ani (martie 2021), iar în martie 2024 Consitrans și Tecnic Consulting au depus oferte. Contractul pentru proiectare și execuție a fost semnat în toamna 2023 Asocierea Pizzarotti – Retter, iar lucrările efective vor începe în această vară.

Decizia de retragere a contestației, publicată marți, 14 mai, pe site-ul CNSC:

Contractul pentru lotul 1 A0 Nord a fost semnat în septembrie 2023, iar ordinul pentru începerea proiectării (12 luni) a fost dat începând cu octombrie 2023.

Termenul de realizare este de 34 de luni, 12 proiectare și 22 execuție, iar pe Lotul 1 Joița (A1) – Corbeanca (DN 1) sunt prevăzute 10 structuri din care două pasaje lungi: un pasaj de 733 de metri peste Calea Ferată și DN 7 București – Pitești, respectiv un pod cu o lungime de 650 de metri peste râul Colentina și Magistrala CFR București – Brașov.

Lotul 1 Pizzarotti – Retter de pe A0 Nord se va continua la est cu Lotul 2 UMB deschis la sfârșitul anului trecut (10 din cei 19 km), iar la vest cu Lotul 3 de pe A0 Sud, lotul Aktor care, încă are șanse de finalizare în decembrie 2024.

Comentarii

  1. Consitrans are capacitate sa duca atatea proiecte cate are?
    Sau cand vede ca da de greu iese din contract in baza legii prin care poate doar renunta la contract si nu e penalizat.
    Imediat o sa iasa din contractul SF+PT A3 Ploiesti Brasov fara sa livreze nimic.

  2. CNAIR sunt cu indulgenta PRAF….
    Mareata ctitorie A0 are un defect de proiectare MAJOR pe care nu il sesizeaza nimeni.
    BANDA DE LEGATURA DINTRE A1 SI A0 CARE O SA FIE CEL MAI INTENS CIRCULATA ARE O BANDA DE ACCELETATIE DE APROXIMATIV 30 – 50 METRI.
    Greseala nu se va putea remedia decat prin costuri mari. Cei 50 metri se termina in podul de la Ciorogarla. Trebuie facut inca un pod si intrarea in autostrada sa se faca dupa pod inainte de pod nu e loc.
    GENII DE EXCEPTIE PROIECTANTI SI SUPERVIZORII SI IN SPECIAL BENEFICIARUL.!!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *