CNAIR a primit șapte oferte pentru lucrări la un nou pod peste Siret pe DN 29 D Suceava -Dorohoi. Actualul pod stă să cadă și se desprinde cu mâna pentru că nu a fost reparat niciodată, deși are 91 ani

POD Zvoriștea DN 29 A

CNAIR a primit șapte oferte de la constructori la contractul de aproape 70 de milioane lei (fonduri europene) pentru un nou pod peste Siret la Zvoriștea, pe DN 29 D Suceava -Botoșani.

Podul peste Siret de la Zvoriștea construit în 1933 pe DN 29 A Suceava -Dorohoi și nereabilitat niciodată în cei 91 de ani de utilizare va fi demolat, iar CNAIR va construi un nou pod pe același amplasament, conform documentelor pe care le-a consultat Economedia.

Ofertele din SEAP :

1. Ofertant unic : ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI A R L CLUJ,

2. Asociere : Electrogrup (Leader),TQM Management,

3. Asociere : AUTOPRIMA SERV S.R.L. (Leader),DRUM POD INVEST,KRONSTARR BAU COMPANY,

4. Asociere : BIG CONF (Leader),CONSTRUCT COM,RUTIER CONEX XXI S.R.L.,

5. Asociere : CONFER GROUP SRL ONESTI (Leader),MECAN CONSTRUCT,CONSTRUCTII FEROVIARE DRUMURI PODURI,

6. Asociere : CORNELL’S FLOOR S.R.L. (Leader),DP PROIECT,

7. Asociere : FREYROM (Leader),PROCONS GROUP,INGINERIE DRUMURI SI PODURI S.R.L.,INTEGRATED ROAD SOLUTIONS SRL,

În martie, Compania de Drumuri a lansat o licitație de aprox. 70 de milioane lei cu finanțare 40 % din Programul Transport pentru proiectarea și execuția unui nou pod peste Siret care să înlocuiască actualul pod de la Zvoriștea, pod care se desprinde cu mâna. Podul este în clasa tehnică V, ,,stare critică “. Contractul are o durată de 36 de luni, 12 pentru proiectare și 24 pentru execuție. Podul nou va avea o lungime de 173 metri, 5 deschideri, o deschidere principală în arc metalic peste Siret și grinzi prefabricate pentru celelalte deschideri. Lățimea totală va fi de 11,8 metri, iar carosabilul de 7,8 metri cu o bandă/sens.  De la demolarea podului actual și până la execuția podului nou se va circula pe o variantă provizorie în aval de 340 de metri lungime.

,,Elaborare DTAC, PTE, Asistenta Tehnica pe perioada executiei lucrarilor si executie lucrari la obiectivul „Pod DN 29A km 22+859”, -SEAP.

Pentru acest pod, CNAIR percepe rovinietă. Pentru circulația rutieră este impusă o restricție de 7 tone, iar pentru pietoni a fost interzis accesul pe trotuare.

Un alt pod vechi peste Siret pe care CNAIR îl va înlocui este cel de la Cosmești pe DN 24 Tecuci-Tișița. Contractul este semnat de 2 ani cu UMB, dar aștepată avizul de mediu.

Comentarii

  1. Ce surpinde azi la șpagarii din Consilii Judetene, Primarii, CNAIR, Min.Transporturilor e ca in acest an electoral s-a pornit avalansa de investitii cu motivatii puerile:
    – acest pod nu s-a reparat de 91 de ani, de 70 de ani, etc
    – acest drum nu s-a modernizat de 31 de ani,etc.
    Pâna acum unde au fost papagalii ăștia care rod Romania de spagi de 36 de ani?
    Cum de vad asa peste noapte ca țărișoara lor e ruptă in cur?
    O fi spaga dulce dar ce zice DNA de morișca asta a miilor de spagi?
    Poate cineva sa garanteze ca nu-s șpagi de dat, șpăgi de luat sub simulacrul ăla de licitatie publică?😵😵😵

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *