Mobilizare bună și pe șantierul lotului 2 al Autostrăzii Focșani-Bacău, anunță directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Cristian Pistol.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -
Constructorul român (UMB Spedition) este mobilizat pe cei 38,78 km dintre Domnești Târg și Răcăciuni cu 1500 de muncitori și 600 de utilaje, care desfășoară în momentul de față următoarele lucrări, potrivit lui Pistol:
– așternere mixturi asfaltice;
– umpluturi cu balast;
– taluzari cu pământ vegetal;
– montare stâlpi pentru panourile fonoabsorbante, armare și cofrare funadații pentru stâlpi panouri;
– aplicare de hidroizolații;
– montare lise parapet metalic;
– lucrări de iluminat la pasajul peste DN 2 și CF 500, canalizări branșamente;
– amenjare de perdele forestiere;
– relocări rețele electrice;
– amenajare Nod rutier Adjud.
Stadiul fizic pe întreg șantierul este de 90%.
“Sectorul de 17 km (până la Adjud), pe care dorim să deschidem circulația anul acesta, a ajuns la un progres de aproximativ 95%.În funcție de condițiile meteorologice și de ritmul de lucru din șantier, circulația va putea fi deschisă pe circa 17 km din acest lot până la Adjud. Anul viitor, după finalizarea lucrărilor și pe celelalte sectoare ale A7, se va putea circula pe aproximativ 375 km de autostradă de la București la Pașcani (A3 și A7).”. a mai precizat șeful CNAIR.
Valoarea contractului pentru construcția acestui lot este de 2,48 miliarde de lei (fără TVA), iar finanțarea esre asigurată prin PNRR.

Miercuri, 19 noiembrie, Asociația Moldova vrea Autostrada (MVA) a publicat noi imagini, filmate luni 17 noiembrie, pe Lotul 2 Domnești–Târg (Vrancea) – Răcăciuni (Bacău), în lungime de 38,78 km, unde stadiul fizic de execuție a ajuns la 85% conform raportărilor. CESTRIN

“Un avans semnificativ față de măsurătorile realizate la filmările publicate de Asociație în septembrie.”, spun reprezentanții MVA. Pe de altă parte, reprezentanții Asociației Moldova vrea Autostradă sublinia că datele din CESTRIN ar putea să nu mai fie aduse la zi, având în vedere că progresul de 85% a fost raportat la finele lunii septembrie.
“Da, din păcate CESTRIN pare în urmă cu actualizările de fiecare dată, harta aceea nu este cel mai fericit mod de a prezenta situația. Lucrăm noi la o hartă mai potrivită din punct de vedere vizual, dar din păcate rămânem dependenți de cifrele oficiale raportate de către CNAIR prin CESTRIN.”, a precizat Asociația Moldova vrea Autostrada (MVA).