Linia de tren Brașov-Întorsura Buzăului se redeschide luni, 19 septembrie. Trenurile vor circula pe noul pod de la Budila după o întrerupere de 4 ani

Pod Budila CF

Circulația feroviară pe linia Brașov-Hărman-Întorsura Buzăului va fi reluată luni, 19 septembrie după patru ani de la prăbușirea podului de la Budila (jud. Brașov) a anunțat joi, CFR Infrastructură. Se reia astfel, legătura feroviară între județele Brașov și Covasna, aprox. 50 000 de locuitori din orașul Întorsura Buzăului având din nou la dispoziție și transportul cu trenul după ce patru ani au depins de transportul rutier cu autoturisme și microbuze.  Pe Linia Brașov – Hărman – Întorsura Buzăului, linia pe care este construit tunelul Teliu (cel mai lung tunel din România, de 4.369 metri), trenurile nu mai circulă de 4 ani, după ce podul vechi de aproape 100 de ani a fost luat de ape.

Operatorul privat Regio Călători va asigura legătura cu 12 trenuri/zi : ,, Luni, 19 septembrie 2022, se redeschide circulația pe noul pod feroviar din localitatea Budila iar serviciul public de transport feroviar de călători, pe relația Brașov – Întorsura Buzăului, va fi asigurat de un operator privat, cu 12 curse/zi. Lucrările de reconstrucție a podului CF din comuna Budila, situat pe linia Hărman – Întorsura Buzăului, la km 17+318 și de amenajare a albiei râului Târlung, au fost executate de o asociere de firme românești, în perioada aprilie 2021 – august 2022, valoarea contractului fiind de 29,2 milioane lei (cu TVA), finanțare asigurată din fonduri de la Bugetul de Stat. 6 perechi de trenuri vor circula, începând de luni 19 septembrie, între Brașov și Întorsura Buzăului (36 km), peste noul pod de cale ferată de la Budila, cu plecarea primului tren din Întorsura Buzăului la ora 04:32, iar din Brașov, la ora 05:43. Cele 12 curse vor fi operate de Regio Călători, durată călătoriei pe întregul traseu, cu opriri intermediare, va dura dura 60 – 65 de minute. Noul pod de cale ferată simplă, de la Budila, are o deschidere de 70 m, suprastructură metalică, de tip grindă cu zăbrele cale jos, iar infrastructura este din culee fundate indirect. Caracteristicile tehnice și parametri specifici ai acestui obiectiv de investiții sunt:

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
►deschidere pod – 70 m
►lungime linie reabilitată – 301.603 m
►prag deversor și bazin disipator cu lățimea – 60.85 m
►ziduri de sprijin din beton armat (mal stâng și mal drept) – 60.20 m +19.05 m (aval și amonte)
►apărare de mal din gabioane (mal stâng și mal drept) – 184 m” a transmis CFR Infrastructură.
Finalizarea lucrărilor de reconstrucție a acestui pod feroviar reprezintă o investiție esențială pentru cei aproape 50.000 de oameni, care locuiesc în zona Întorsurii Buzăului, mulți dintre aceștia fiind navetiști și care, de mult timp, au fost văduviți de o cale de transport feroviar către localitățile din județul Brașov, spunea luna trecută, Adrian Veștea,  președintele Consiliului Județean Brașov.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.