Ikea Timișoara a vândut 4 milioane de produse, a înregistrat 792.223 de tranzacții și aproximativ 35.500 de comenzi online, la un an de la deschiderea magazinului, potrivit unui comunicat de presă. Compania transmite că restaurantul din cadrul magazinului a vândut peste un milion de chifteluțe și au fost serviți peste 300.000 de hotdogi.
Potrivit comunicatului, aproximativ 30.000 de produse au primit o nouă șansă la viață prin intermediul Atelierului de Circularitate, unde cei care doresc să adopte un mod de viață mai sustenabil pot alege dintr-o gamă largă de oferte, de la produse din zona de expunere a magazinului și mobilier final de gamă până la articole returnate sau cu mici imperfecțiuni.
Primul an al Ikea Timișoara în cifre:
- Un milion de vizitatori;
- Peste 4 milioane de produse vândute;
- 223 tranzacții;
- Peste 35.500 de comenzi online;
- 30.000 de produse au primit o nouă șansă la viață în cadrul Atelierului de Circularitate;
- Un milion de chifteluțe suedeze vândute;
- Au fost serviți 315.000 de hot-dogi;