CNAIR a suspendat licitația pentru primul lot al Drumului Expres Oradea-Arad/Ce se întâmplă cu lotul 3 de la Arad

Drum Expres Craiova Pitești Lot 3 deschidere

CNAIR a suspendat miercuri, 10 aprilie licitația pentru construirea primului lot al Drumului Expres Oradea-Arad, conform notificării din SEAP. Decizia de suspendare a procedurii de achiziție cu o zi înainte de termenul pentru depunerea ofertelor s-a luat după contestația Strabag (depusă marți) despre care Economedia a scris aici. Fiind o contestație la solicitările de clarificare, CNSC ar trebui să dea o decizie în termen de cel mult o lună. Pentru lotul 3 de la Arad (47 km.) joi, 11 aprilie este termen -limită pentru depunerea ofertelor și nu este exclus să existe o situație asemănătoare lotului 1. Pentru Lotul 2 (40 km.) licitația a fost lansată în 22 martie, iar termenul pentru depunerea ofertelor este 9 mai.

Licitația pentru execuția lotului 1, DEx 11 Oradea-Arad, suspendată ăn SEAP :

Drumul Expres Oradea – Arad are trei loturi, iar durata de realizare este de 24 de luni. Chiar dacă vor fi la câmpie, lotul 3 de 47 de kilometir va fi cel mai lung din România:

– Lotul 1 (33,7 km), la care se adaugă drumul de legatură dintre DN 79 și Salonta (5,3 km).

– Lotul 2 (39,7 km), la care se adaugă drumul de legatură până la granița cu Ungaria (10 km)

– Lotul 3 (47,07 km), la care se adaugă drumul de legatură cu zona industrială Arad Vest (2,9 km).

Pe lotul 1 Oradea – Salonta sunt proiectate 32 de poduri și pasaje cel mai lung fiind pasajul de la km. 4 peste linia de tren Timișoara – Oradea, pasaj cu o lungime de 727 metri. Un alt pasaj cu o lungime semnificativă, 449 metri este la km. 0, Pasajul Meșteșugarilor.

Comentarii

  1. atata de bine stiu sa faca CNair o licitatie incat nici una nu merge bine cap coada
    de parca ar fii la prima licitatie
    si cu toate astea nu am auzit niciodata ca cineva din cnair sa fie dat afara
    doar cand vin alti la putere si vor sasi puna oameni lor

    • +1000
      Asta nu arata decat un singur lucru, ca la aceste companii de stat sunt manageri di direction “prieteni” si “membri” ci nu experti sau profesionisti. Hotararile se fac pe baza politica si electorala. Iar realitatea ne izbeste din plin cu mutiple amanari si judecati

  2. Tâmpeniile marca CNAIR vor continua!
    Doar au inceput.
    Ploua cu contestatii!
    Si acest drum se naste mort din cauza acestei haite de neispraviti din CNAIR!
    😵😵

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *