Drum Expres Oradea – Arad: Licitația pentru lotul 2, publicată în SEAP. Podurile peste Crișul Alb și Crișul Negru au peste un kilometru lungime

Drum Expres Craiova Pitești Lot 3 deschidere

Licitația pentru execuția lotului 2 al Drumului Expres Oradea – Arad a fost publicată vineri, 22 martie, în SEAP, după o durată de aproape o lună în verificare la ANAP. Procedurile pentru loturile 1 și 3 au fost lansate în urmă cu o lună (detalii aici). Termenul de execuție este de doar 24 de luni, deși loturile sunt, totuși, destul de lungi.

„Obiectul achizitiei publice este reprezentat de atribuirea contractului de Executie lucrari Drum Expres Arad – Oradea Lot 2, in lungime de aproximativ 39,7 km in conformitate cu prevederile contractului de lucrari”, se arată în SEAP.

Lotul 2 are o lungime de 39,7 kilometri, iar costul este cuprins între 3,4 și 3,8 miliarde lei cu 24 luni pentru lucrări (execuție).

– Lotul 1 (33,7 km), la care se adaugă drumul de legatură dintre DN 79 și Salonta (5,3 km).

– Lotul 2 (39,7 km), la care se adaugă drumul de legatură până la granița cu Ungaria (10 km)

– Lotul 3 (47,07 km), la care se adaugă drumul de legatură cu zona industrială Arad Vest (2,9 km).

Viteza de proiectare este de 140 km/h. cu noduri proiectate pentru o viteză de 80 km/h.

Pe traseu sunt 26 de poduri, iar cele mai lungi peste Crișul Alb și Crișul Negru, de peste 1000 metri fiecare:

Ofertele pot fi depuse până pe 9 mai, iar prețul ofertei are un punctaj de 70%.

În județul Bihor, proiectul prevede trei noduri importante: nodul rutier din Oradea, drumul de legătură cu orașul Salonta (județul Bihor), de 5 km, și drumul de legătură cu punctul de trecere a frontierei cu Ungaria (Salonta – Békéscsaba), de 9,85 km. Lungimea totală a noului drum, inclusiv cu legătura din Arad de aproximativ 3 kilometri, va fi de 138 de kilometri. Traseul va cuprinde 86 de poduri și pasaje, pentru a se respecta regulile de biodiversitate din zona Salonta – Chișineu Criș.Lucrările vor fi împărțite în trei tronsoane: Oradea – Salonta, Salonta – Chișineu Criș și Chișineu Criș – Arad. Valoarea totală estimată a proiectului, conform studiului de fezabilitate, este de 11,7 miliarde de lei, inclusiv TVA, iar durata de execuție propusă este de 24 de luni”, potrivit președintelui CJ Bihor, Ilie Bolojan.

Traseu Drum Expres Oradea – Arad. Harta API:

Comentarii

  1. Nu am vazut niciun cap patrat de la MT sau CNAIR sa discute de conectarea acestui
    Drum Expres Oradea – Arad
    cu A 10 pe undeva din zona Chisineu Cris.
    Daca ramane Bolojan acolo acest drum se va face mai ales daca va fi incredințat la strabag sau porr.
    La termen.
    Cred ca la sfarsit de 2026 va fi gata.
    Autostrada Transilvania va fi la contestatii.
    Cand se va termina autostrada de la Cluj la Oradea?
    Dupa 2035!😵
    Poate!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *