Primarul Nicușor Dan: PMB va semna cu Bog Art contractul de 300 de milioane lei pentru modernizarea loturilor 3 și 4 pe Prelungirea Ghencea / Se montează șină de tramvai până la Domnești

Prelungirea Ghencea Lot 2

Contractul pentru modernizarea loturilor 3 și 4 ale Bulevardului Prelungirea Ghencea care include și montarea liniei de tramvai de la Ghencea până la Domnești (Centura București) va fi semnat cu asocierea de constructori români Bog Art – Concelex, asociere care a depus singura ofertă, a anunțat sâmbătă, 27 aprilie, primarul general, Nicușor Dan. Practic, desemnarea Asocierii înseamnă că oferta depusă este conformă, iar semnarea se poate face în termen de 10 zile calculate de la data de 25 aprilie, când s-a transmis notificarea, conform datelor pe care le-a Consultat Economedia.

„Am atribuit contractul pentru finalizarea obiectivului de investiții Penetrație Prelungire Ghencea – Domnești și Supralărgire Bulevardul Ghencea.

Achiziţia vizează serviciile de proiectare şi execuţie, atât pentru finalizarea lucrărilor executate parţial, cât şi pentru demararea lucrărilor la celelalte etape ale proiectului, inclusiv linia de tramvai şi parcarea de tip Park & Ride. În ceea ce privește tronsonul aflat în execuție, lucrările se apropie de final, iar la începutul acestei veri se va circula pe patru benzi pe Bd. Ghencea, între str. Brașov și terminalul tramvaiului 41”, a declarat Nicușor Dan.

BogArt este un constructor puternic cu numeroase lucrări în București: consolidare la Podul Grant, execuție Pasaj Metalurgiei și lucrări punere în siguranță la Pasaj subteran Unirii (cosmetizare) și asociat cu firma Construcții Erbașu pentru Planșeul peste Dâmbovița din Piața Unirii. În 2022 a raportat o cifră de afaceri de peste 500 milioane lei și 374 de angajați, potrivit termene.ro. De asemenea, asociatul Concelex ca ofertant are portofoliu bogat pentru lucrări de construcții, a raportat 678 de angajați și peste o jumătate de miliard lei, cifră de afeceri (a finalizat Aeroportul Timișoara și lucrează la Centura Bârlad).

Contractul a fost lansat în licitație la începutul lunii decembrie 2023, avea termen inițial pentru depunerea ofertelor 12 ianuarie, prelungit pentru 12 februarie și 20 februarie 2024 și ca urmare a solicitărilor constructorilor.

Contractul are o valoare totală de 336 milioane lei, fonduri de la buget și o durată de proiectare și execuție de 28 de luni (4 luni proiectare și 24 execuție). Pe loturile 1 și 2 până la intersecția cu strada Râul Doamnei PMB a lucrat cu Trustul de Clădiri Metropolitane, constructorul pasajului de la Doamna Ghica. Lucrările au început în mandatul Gabrielei Firea care a sistat proiectul după ce a rămas fără bani, iar administrația Nicușor Dan a dat vina pe proiectul tehnic pentru întârzierile foarte mari de pe șantier. Constructorii au depus 40 de solicitări de clarificare și au cerut prelungirea termenelor pentru depunerea ofertelor, au invocat inclusiv răspunsurile care vin greu de la producătorii de șină de tramvai, au cerut o perioadă de proiectare mai mare și detalii despre ce se întâmplă cu primele 2 loturi, dar și legăturile cu proiectele CNAIR: pasajul Domnești și lotul semnat cu Tracon.

Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este achiziţionarea serviciilor de proiectare (actualizare Proiect tehnic), verificarea proiectelor și asistența tehnică pe timpul executiei precum si lucrari de executie (rest de executat) pentru obiectivul de investiţii „Penetrație Prelungirea Ghencea- Domneşti și Supralărgire Bulevardul Ghencea, între strada Braşov și Terminal Tramvai 41”, pentru Tronson III, IV, V si VI precum si a unor lucrari din Tronson I – II (Terminal 41, intersectia strada Brasov si lucrari aferente caii de rulare a tramvaiului si lucrai conexe acestora). Autoritatea contractantă, a decis in conformitate cu specificatiile din caietul de sarcini, parte inegranta din documentatia de atribuire ca obiectivul de investiţii “Penetratie Prelungirea Ghencea- Domnesti si Supralargire Bulevardul Ghencea intre Str. Brasov si Terminal Tramvai 41” sa fie impartit in tronsoane de lucrari (atat cantitativ cat si valoric), definite astfel: Tronson I – terminal tramvai 41 – Str. Brasov (km 0+000 – km 1+035); Tronson II – Str. Brasov – Str. Raul Doamnei (km 1+035 – km 1+700); Tronson III – Str. Raul Doamnei – Str. Valea Oltului (km 1+700 – km 2+650); Tronson IV – Str. Valea Oltului – Str. Maracineni (km 2+650 – km 4+200); Tronson V – obiect lucrari Park&Ride si bazine de retentie; Tronson VI – lucrari de tramvai km 0+000-km 6+120-SEAP.

Comentarii

  1. În acest moment constat cu uimire cat de incompetenți sunt cei de la PNL. În loc să continue cu Nicușor, ei fac prostește jocul PSD. Adică, au fost îmbârligați cu C.Carstoiu, după care psd-ul revine nestingherit cu Firuța și cu certitudinea că dreapta este farimitata prin participarea a doi candidați burduja și Nicușor. Evident în zilele următoare în mod dramatic și cu suspine se va retrage și Piedone, evident spre binele bucureștenilor….
    Halal partid mai este și PNL-ul asta. Ii doresc succesul avut de cei de la PNTCD, pentru că îl merită cu prisosință.
    VOTEAZA NICUȘOR PRIMAR GENERAL !

    • Nicusor Dan a devenit foarte periculos dupa ce a blocat toate ilegalitatile, spalarile de bani si falsurile in constructii comise de crima organizata PNL-PSD.

    • Nu îmi vine să cred cum l-a apucat hărnicia pe dan nicușor. Mă întreb dacă românii vor învăța vreodată să voteze cu cineva care chiar face ceva pentru ei. Ăsta nu a făcut nimic dar, absolut nimic și are tupeul să mai cerșească un mandat. Dacă v-a plăcut să stați în frig, fără apă caldă, cu trafic infernal, cu străzi fără marcaje, cu parcuri mizerabile, un oraș parcă incremenit în uitare, sub conducerea unui om fără viziune, ce mai așteptați, votați incompetența. Încă odată.

      • Ești exact vocea corupției și a mafiei care o susține pe mincinoasa aia perfidă care vrea să revină la furat.
        30 de ani de nefăcut nimic și dai vina pentru dezastrul de la Radet pe singurul primar cinstit, care în 2,5 ani (că un an s-a luptat să scoată primăria din faliment și să plătească datoriile) a mișcat mai mult decât anteriorii primari P$D în 12 ani?
        Doar oprind construcțiile abuzive și cerând respectarea legii pentru orice autorizație și merită votat încă de 10 ori, face STB-ul eficient, a adus 300 de vehicule noi electrice și va mai aduce, direcția este bună în ciuda piedicilor din consiliu, a blocajului guvernului sau cărcotelilor primarilor P$D de sector.

  2. Nu înțeleg de ce în Pantelumon nu se duce tramvaiul.
    S-a făcut o prostie de parcare in mijlocul unei interesectii aglomerate ( cu o justificare penibila si cu niste costuri exorbitante) și nu s-a luat în considerare dezvoltarea transportului spre centura.
    Se tot fac linii de tramvai, de metrou, dar sectorul 2, Pantelimon și Colentina, sunt lăsate în lunga așteptare.
    Primăria Capitalei și a sectorului 2 sunt restante la dezvoltarea durabila a sectorului 2.
    Rușine și lipsa de viziune.

    • Păi metrou face guvernul sub pădurea Băneasa, pentru SIE și Green City Voluntari, că așa vrea Johannis. ce contează că studiul Jaspers a zis că nu e necesar, acolo vor interesele. P$DPNL și Johannis au hotărât că nu e important ca Rahova, Pantelimon sau Colentina să aibă metrou, ci băieți deștepți ca Țiriac sau cei menționați mai sus. Nicușor a adus tramvaie noi și va lega și Pipera de șos Pantelimon (pe Doamna Ghica) după ce duamna Fifi nu prevăzuse tramvai pe podul nou.

      • nicușor nu a adus niciun tramvai. Tot ce este nou în trafic de la STB, este contractat de altcineva. Oare cine să fie?

        • Minți cu adevărul adevărat în brațe.
          Licitația tramvaielor a fost măsluită de duamna cu dedicație turcilor de la Bozankaya.
          Nicușor a găsit-o blocată și CNSC i-a solicitat să o refacă, de data asta s-a desășurat coirect și a câștigat o firmă românească.
          Deci corectitudinea lui Nicușor a permis unei firme românești să câștige licitația și noi să avem tramvaie noi. Duamna Fifi ne-a dus doar o gaură catastrofală la buget și conturi blocate.

  3. dar inelul median reprezentat de str brasov cand v.a fi continuat pana in rahova ? se lauda acum doi ani ca au semnat studiul de fezabilitate..chiar tre sa treaca ani si ani pt niste lucrari de bun simt ? altii ajung pe marte noi ne scaldam in incompetenta cu 7 primari, ne mananca viata coruptia si prostia

  4. Sa facă 7 benzi de biciclete și trotinete că sa reduca poluarea sau in bucureti sunt numai ologi” tarani` și iubitori de natura

  5. Oricati primari vor mai urma dupa Nicusor toti vor proceda la fel ca si cei dinainte. Se bat pentru mandat, iar dupa instalare dau vina pe vechea administratie si inainte de urmatoarele alegeri ii apuca vrednicia asa deodata. Eu cred ca Primaria Capitalei ar trebui sa dispara ramanand doar cele de sectoare. Se vor gospodari mai bine astfel.

  6. Cum se face că până acum a dormit în front , și dintr-o dată explozie de șantiere și contacte semnate ??? Se apropie ceva Nicușoare și nu știm????

    • Explodează doiar postăceala împotriva lui că se apropie alegerile. Dacă urmăreați vedeați toate contractele semnate, începând cu ce lăsase duamna Fifi fără finanțare: pasajul doamna Ghica. Și da, e normal să crească numărul de contracte, un an a durat să plătească datorii de la catastrofala preacuvioasă din Voluntari, apoi a putut să planifice bugetul și pentru investiții.

  7. Nu ai ……cap, e clar. Dar compensezi prin ură și stupizenie. Să-ți traduc? Cred că știi de fapt unde te situezi. Explodează postaceala? Dacă mă uit la cei ca tine, așa este. Omul tău nu a făcut nimic 4(patru) ani de zile și acum se laudă că a vopsit un poduleț în Cișmigiu. Auzi tu, cică a scăpat primăria de datorii. Așa zice el și câțiva…. stupizi sar imediat să-i dea dreptate. Și încă ceva: cine a auzit de Jaspers? Să știi că sunt îngrijorat daca a spus Jaspers. Chiar să nu țină nimeni cont de ce spune Jaspers ? Adică un fel de API ? Cui îi pasă de ce spune Jaspers? Alții au spus că este obligatoriu sa fie metrou până la aeroport. Bine, dar nu Jaspers. Jaspers e Jaspers. Ce dracu’

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *