Cea de-a 15-a ediţie de Black Friday a depăşit estimările, generând comenzi de peste 986 de milioane de lei, cu 10% peste anul trecut, a anunţat duminică eMAG, transmite Agerpres.

În ziua cu cele mai multe reduceri din an, peste 702.000 de clienţi au comandat 3,5 milioane de produse din toate categoriile.

Conform unui comunicat al companiei, rezultate record au fost înregistrate şi pentru sellerii din eMAG Marketplace, atât ca nivel de participare, cât şi din punctul de vedere al comenzilor. Aproape o treime dintre produsele comandate de clienţi au fost din oferta celor peste 15.000 de comercianţi parteneri care au participat la eveniment în acest an, cel mai mare număr de selleri de până acum.

Varietatea de produse şi numărul mare de oferte la cele mai bune preţuri din an, alături de serviciile prin care eMAG le-a pus la dispoziţie clienţilor posibilitatea de a achita în rate cu dobândă zero sau de a beneficia de livrare gratuită prin Genius au menţinut interesul ridicat al clienţilor de la start şi până la finalul zilei. Totodată, rezultatele confirmă tendinţele observate în studiile realizate în ultima perioadă, care au arătat că, în actualul context economic, tot mai mulţi români şi-au planificat din timp listele de cumpărături pentru a profita de reducerile de Black Friday.

“Rezultatele acestei ediţii de Black Friday arată încrederea tot mai mare pe care oamenii o au în comerţul online. Oamenii au folosit listele de produse pregătite din timp, au descoperit produse noi de care aveau nevoie la cele mai bune preţuri din an şi au cumpărat pentru că aveau bugetele pregătite, dar şi pentru că au avut la dispoziţie cele mai multe soluţii de finanţare cu rate zero de până acum. Evenimentul a atras şi un număr record de selleri din eMAG Marketplace care s-au înscris în campanie, iar prin comenzile generate reuşim să susţinem mii de comercianţi locali să-şi dezvolte afacerile şi să ajungă la clienţi din toată regiunea.”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG, citat în comunicat.

De asemenea, mai bine de o treime dintre vânzări au fost achitate în rate cu dobândă zero, prin opţiunile disponibile în contul MyWallet sau prin cardurile de credit ale băncilor partenere.

Clienţii au cumpărat peste 8.500 de bilete la festivaluri şi experienţe, aproape 6,2 kilograme de aur, peste 49 de tone de carne de porc, peste 17.000 de servicii şi abonamente de sănătate şi peste 5.400 de pachete turistice şi vouchere de bilete de avion.

Au fost plasate 27 de comenzi pentru automobile, iar reducerea medie pentru această categorie a fost de 22,3%, iar cele mai multe comenzi au vizat modele Ford, alături de un BMW i4 eDrive35 Gran Coupe şi trei automobile Volvo.

Judeţele Dolj şi Ilfov s-au menţinut pe parcursul întregii zile în fruntea clasamentului după valoarea medie a comenzilor per client, acestea fiind urmate de Constanţa, Timiş şi Braşov.

Categoriile care au înregistrat unele dintre cele mai mari creşteri din punctul de vedere al valorii comenzilor plasate au fost: produsele de gaming (creştere de 98%), suplimentele şi vitamine (creştere de 63%), cafeaua şi ceaiul (creştere de 50%), produse de igienă (creştere de 30%), articole de încălţăminte (creştere de 28%), cosmetice şi produse de îngrijire personală (creştere de 24%), produse pentru copii (creştere de 21%) şi electrocasnice mici (creştere de 18%).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -