CFR Infrastructură a primit o singură ofertă la licitația pentru reparații rapide pe Magistrala 600 Tecuci-Iași/Contractul de 167 de milioane de lei este finanțat cu bani din PNRR

tren de lucru Sursa foto: CFR Infrastructură

CFR Infrastructură a primit o singură ofertă la contractul pentru reparații rapide pe Magistrala M 600 Tecuci-Iași, o licitație de 167 milioane de lei, cu finanțare prin PNRR lansată în urmă cu două luni. Lucrările se vor face pentru readucerea liniei la viteza proiectată de 120 km/h. pe o lungime de 42 km. între stațiile Tutova și Munteni ( jud. Vaslui).

Singurul constructor care a depus oferă a fost SC Ness Proiect Europe, a transmis CFR Infrastructură : ,,Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că joi, 11 august 2022, Sucursala Regională de Căi Ferate Iași a deschis ofertele depuse la procedura de licitație publică pentru ”Proiecte tip Quick Wins – Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru reabilitarea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii”, pe linia 600 Tecuci – Iași (firul II). În cadrul procedurii, un singur agent economic – SC NESS PROIECT EUROPE SRL – a depus ofertă pentru lucrările tip Quick Wins, pe o lungime de 42 km CF, de pe intervalul de stații Tutova – Munteni, km 286+163 – 328+000 (firul II), aferent liniei 600 Tecuci – Iași. Valoarea totală estimată a lucrărilor este de 167.456.708,77 RON, fără TVA. Finanțarea este prevăzută în Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), conform Tabelului 25 Costul pentru proiectele de tip Quick Wins finanțate prin PNRR, OUG nr. 124/2021, Legea Bugetului de Stat nr. 317/2021 și HG nr. 209/2022. În cadrul proiectului se vor realiza lucrări de înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii și realizarea căii fără joante. Principalele beneficii rezultate în urma lucrărilor sunt: eliminarea restricțiilor și a limitărilor de viteză, eliminarea costurilor cauzate de restricții/limitări, creșterea eficienței activității de operare, diminuarea efectelor adverse asupra mediului, readucerea stării tehnice a liniei la parametrii proiectați și maximizarea gradului de siguranță.” -CFR Infrastructură.

Detaliile proiectului:
– Valoare licitație: 167 milioane lei
– Durata contractului: 18 luni
– Lucrări: eliminare restricții de viteză pe intervalul Tutova-Bârlad-Crasna-Munteni pe sectoare între km 286 – km 328
– Scop: circulația trenurilor de călători la viteza proiectată de 120 km/h și 80 km/h pentru trenurile de marfă.
Investițiile totale în sectorul feroviar din PNRR cu impact asupra regiunii moldave sunt de 131 de milioane de euro, anunța la lansarea licitației, fostul secretar de stat în Ministerul Transporturilor, Adrian Covăsnianu ( mandatul Cătălin Drulă).

Sursa foto: CFR Infrastructură

Comentarii

  1. Vai de PNRR!
    A ajuns sa finanțeze reparațiile curente.
    In loc de noi investiții Romania finanțează cârpeli!
    Asa zișii prrofesioniști nu sunt capabili de proiecte si hop-ţop risipesc pe carpelu!
    Tot programul PNRR este fiasco!
    Nu investiții ci carpelu pe bani 8mprumutati!
    😫

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *