Cum arată trenurile din Ucraina care circulă după o pauză de 17 ani pe ruta Valea Vișeului-Rahău. Șeful Căilor Ferate din Ucraina spune că a reconstruit 20 de kilometri de linie în doar 2 luni

Tren Ucraina 3 Sursa Foto Alexandr Kamyshin Ucraina

Circulația feroviară între România și Ucraina a fost reluată miercuri, 18 ianuarie 2023, pe ruta Valea Vișeului-Rahov (Ucraina) după o suspendare de 17 ani, a anunțat Compania CFR Infrastructură. Pe această linie cu ecartament larg circulă două perechi de trenuri aparținând operatorului feroviar din Ucraina, iar durata călătoriei este de aprox. o jumătate de oră.

,,Patru trenuri formate din automotor diesel tip DPKR-3 de producție ucraineană, cu un număr de 182 locuri, vor face legătura între comunitățile românești și ucrainene aflate de-a lungul râului Tisa, tur-retur, după cum urmează:

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu
nr. 753: 🕛 07:10 plecare din Rahov – 07:45 sosire Valea Vișeului
nr. 754: 🕛 11:45 plecare din Valea Vișeului – 12:20 sosire Rahov
nr. 755: 🕛 15:10 plecare din Rahov – 15:45 sosire Valea Vișeului
nr. 756: 🕛 18:15 plecare din Valea Vișeului – 18:45 sosire Rahov”
Din punct de vedere geografic, este singurul defileu amenajat cu cale ferată pentru transport care face legătura între regiunea Ivano – Frankivsk și regiunea Transcarpatia (Ujhorod). De asemenea, deschiderea acestui nod feroviar va contribui și la creșterea exponențială a schimburilor comerciale între România și Ucraina, a transmis secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.
Directorul Căilor ferate din Ucraina, Alexandr Kamyshin a scris pe Twitter că :,,în august 2022, în plin război, am terminat de reconstruit 20 de kilometri de șină care era închisă de 17 ani. Am reușit asta în doar 2 luni. Și apoi am așteptat încă 4 luni ca românii să-și termine partea lor din linie.”
,,Just to remind. Back in August 2022, in the middle of the war, we completed 20km of new track reconstruction. That track was closed for 17 years. We done it in 2 months. And then we waited for another 4 months while Romanian railways completed its part of the job”
Sursa FOTO : Ministerul Transporturilor și Alexandr Kamyshin

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. O tara care chiar investeste si nu arunca banii pe salarii si aparat de stat supraumflat, culmea si in razboi!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.