Magistrala M 300 Brașov-Cluj Napoca : Asocierea Drum Asfalt -ZUE a depus oferte pentru reparații rapide de tip ,,quick wins” pentru secțiunea Teiuș-Aiud-Unirea. Valoarea contractelor este de 263 milioane lei, finanțare prin PNRR

CFR SA modernizare CF Sursa CFR Infrastructură

Asocierea Drum Asfalt (România) -ZUE (Polonia) este singurul constructor care a depus oferte pentru reparații rapide de tip quick wins pe Magistrala M 300 Brașov-Cluj Napoca, secțiunea de aprox. 35 km. dintre Teiuș-Aiud și Unirea. În total sunt 19 loturi cu o valoare de aprox. 263 milioane de lei și finanțare prin PNRR, a transmis Compania CFR Infrastructură. Licitația a fost lansată în 4 mai, iar lucrările se fac pentru readucerea liniei la viteza proiectată. Constructorul Drum Asfalt face parte din grupul Selina care a primit Certificat Negativ de la Compania de Drumuri (CNAIR) după rezilierea contractului pentru un lot din Autostrada Transilvania, dar după lansarea licitației CFR Infrastructură.

Linia 300 Sighișoara – Cluj Napoca face legătura între două dintre cele mai importante rute de tren din România: coridorul IV Curtici – Brașov – București – Constanța respectiv M 300 Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor (frontieră), unul dintre cele mai mari proiecte de modernizare cu finanțare prin PNRR.
,,SRCF Brașov – 19 oferte pentru programul ”Quick Wins”
Sucursala Regională de Căi Ferate Brașov a deschis ofertele depuse la procedura de licitație publică pentru ”Proiecte tip Quick Wins – Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru reabilitarea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii”, 21 de loturi.

Asocierea DRUM ASFALT- ZUE a depus oferte pentru 19 loturi.

Valoarea totală estimată a celor 19 loturi: 263.870.895,57 RON, fără TVA.
Finanțare: prevăzută în Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR)
Scop: lucrări de înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii și realizarea căii fără joante.
Beneficii:
✔️ eliminarea restricțiilor și a limitărilor de viteză
✔️ eliminarea costurilor cauzate de restricții/limitări
✔️ creșterea eficienței activității de operare
✔️ diminuarea efectelor adverse asupra mediului
✔️ readucerea stării tehnice a liniei la parametrii proiectați
✔️ maximizarea gradului de siguranță” a transmis CFR Infrastructură.

Sursa CFR Infrastructură

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *