Autostrada Moldovei: Start bun al constructorului Nurol pe lotul 3 al secțiunii Ploiești-Buzău/Cea mai dificilă structură, pasajul de 1260 de metri peste DN 2 B și liniile CFR

Autostrada A 7 lot 3 Nurol Scrioșteanu aprilie 2024 Sursa Foto : Irinel Scrioșteanu

Constructorul Nurol (Turcia) a mobilizat 150 de drumari și 65 de utilaje pe lotul 3 al Autostrăzii Moldovei (A 7) unde lucrările pregătitoare au început luna trecută (1 martie). Contractul pentru lotul Pietroasele/Spătaru -Buzău cu o lungime de 14 km. a fost semnat la finalul anului trecut, iar Asocierea Nurol-Makyol are termen de 20 de luni pentru finalizarea lucrărilor.

Pe șantierul lotului 3, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu a precizat că, pe lângă lucrări pregătitoare (deminare, descărcare arheologică) se lucrează la prima stație de betoane, iar prima foreză a început forarea piloților. Pe traseul de 8 kilometri sunt prevăzute 8 poduri și pasaje, cel peste DN 2 B Buzău-Brăila și liniile CFR fiind cea mai complexă structură, podul având o lungime de 1260 de metri :

,,Start bun pe Lotul 3 al A 7 Ploiești-Buzău 

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu
Am fost în prima vizită pe șantierul Lotului 3 Pietroasele -Buzău al Autostrăzii Moldova A 7 (Ploiești – Buzău), cel de al 13-lea lot și ultimul, de fapt, din A7, pe care antreprenorul a început execuția lucrărilor luna trecută. Stadiul acestui nou șantier este următorul:
astăzi erau mobilizați peste 150 muncitori și 65 utilaje
a început realizarea organizării de șantier
se află în curs cercetarea arheologică pe 3 situri, activitate care este în grafic și care nu va afecta termenul de realizare a lucrărilor
– a început amplasarea primei stații de producere a betonului
este în curs de realizare decopertarea stratului vegetal, acțiune realizată pe 80% din suprafața traseului
– a început îmbunătățirea terenului de fundare cu liant hidraulic, acțiune realizată la 40% din suprafața decopertată
– a fost adusă în șantier prima foreză pentru realizarea piloților necesari podurilor și pasajelor, iar aceasta a și început forajele, fiind deja forați, armați și turnați primii 5 piloți
săptămâna viitoare sosește în șantier încă o foreză, care va începe forajele la cel mai lung pasaj de pe acest lot de cca 1200 metri peste DN2B și calea ferată:
– la sfârșitul lunii mai va ajunge și cea de-a treia foreză
– a început demontarea stației de asfalt folosită la fosta lucrare (3B5 Nusfălau – Suplacu de Barcău a A3), urmând a fi adusă pe acest șantier
– constructorul va realiza cu prioritate conexiunea lotului 1 din A7 Buzău – Focșani cu DN2B, prin bretele de intrare/ieșire
Pe acest lot, sunt prevăzute următoarele lucrări principale:
– 13,9 km lungime traseu
– 2 noduri rutiere
– 8 poduri și pasaje, dintre care un pasaj de complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1260 metri
– 1 parcare (stânga/dreapta) tip S3
– 1 Centru de Întreținere și Coordonare
– perdele forestiere (35.6247 ha)
– 12 spații de încărcare a autoturismelor electrice.
Mobilizarea antreprenorului este bună, acest proiect fiind cel de-al doilea pe care îl realizează acest constructor, după Secțiunea 3B5 Nuşfălau – Suplacu de Barcău a Autostrăzii A3, tronsonul Gilău – Borș, pe care a finalizat-o în termenul prevăzut (septembrie 2023).” – Ionel Scrioșteanu.
În această toamnă ar trebui să fie deschise primele două loturi dintre Ploiești și Buzău (49 km. între Ploiești A 3 -Spătaru), dar și primul lot al secțiunii Buzău-Focșani, la doar 30 % execuție. Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu a promis toți cei 82 km. dintre Buzău și Focșani, deși constructorul UMB a spus că ,,speră” deschiderea până la finalul anului.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Minunat!
    Exceptional!
    Toate loturile incep asa!
    Si se termina lamentabil!
    Daca se termina!😵
    De vazut:
    A0, A1-tunelul, Comarnic-Brasov,
    A8,
    A12 e intr-o proiectare perpetua,
    A13 e uitata,
    D.Ex uitate toate:
    Constanta-Braila-Buzau,
    Focsani-Braila,
    Samd.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.