Soluţiile de finanţare în rate cu dobândă zero au fost utilizate pentru 33% dintre respectivele comenzi, depăşind procentul realizat la nivelul întregii ediţii a anului trecut.
Până la ora 20:04, un număr de 634.000 de clienţi au comandat peste 3,14 milioane de produse, iar 14.500 de comercianţi din Marketplace prezenţi cu oferte în Black Friday au vândut mai mult de 906.000 de produse. În 12 ore, au fost vânduţi peste 1,65 milioane de peştişori gumaţi cu vitamine şi 120.000 de pachete de scutece. De asemenea, s-au vândut peste 112 tone de boabe de cafea şi 450 de tone de mâncare uscată de animale.
Prima comandă de Black Friday a fost livrată la easybox chiar vineri, la ora 14:35, şi a fost ridicată de client în opt minute de la încărcarea lockerului. eMAG dă asigurări că va livra toate comenzile până pe 22 noiembrie.
Produsele speciale vândute în primele 12 ore sunt: 7.408 de experienţe, bilete la Untold, Electric Castle, Summer Well şi Beach, Please!; 1.350 de nopţi de cazare în pachete turistice; 5.330 grame de aur şi monede; peste 4,5 tone de carne de porc; 22 de automobile; 3.413 bilete de avion şi 16.002 pachete de sănătate.
Top categorii comandate în primele 12 ore este format din: 728.000 de produse cosmetice, suplimente şi înfrumuseţare; 718.000 băuturi, băcănie, petshop şi curăţenie; 358.000 de jucării şi articole pentru copii; 123.000 de laptopuri, IT, birotică, papetărie şi cărţi; 95.000 de tv, audio-video şi gaming; 156.000 de telefoane, tablete, wearables şi căşti; 165.000 de electrocasnice mici; 90.000 de electrocasnice mari; 104.000 de articole fashion şi sport; 167.000 de articole de mobilă şi casă.
“Clienţii s-au pregătit din timp şi au folosit în număr foarte mare serviciile pe care le-am dezvoltat pentru a le îmbunătăţi experienţa de shopping online, precum Genius sau MyWallet cu plata în rate fără dobândă. Pentru noi este o ediţie care marchează şi un pas important spre obiectivul nostru de a-i oferi fiecărui client acces rapid la o linie de credit direct în checkout, pentru mai multă flexibilitate şi control asupra bugetului.”, a declarat directorul general al eMAG Group, Tudor Manea.
Înfiinţată în 2001, eMAG este un pionier al sectorului de comerţ online care s-a dezvoltat în România, Ungaria şi Bulgaria.
Emag a avut comenzi de aproape 900 de milioane de lei în primele 12 ore de Black Friday, mai mult ca anul trecut / Când vor fi livrate toate comenzile
Sursa foto: Economedia
