Drumul de mare viteză Timișoara – Moravița (73 km.), parte a rutei spre Belgrad va fi construit la profil de autostradă a anunțat la Timișoara, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. Un Acord Bilateral cu partea sârbă pentru pregătirea licitației de execuție va fi semnat peste două săptămâni, cele mai multe probleme identificate fiind depășite. Grindeanu a mai precizat că, tronsonul de la Timișoara la Voiteni figurează în studiile CNAIR ca o șosea rapidă cu două benzi pe sens, însă segmentul Voiteni -Moravița are prevăzută o singură bandă, situație care nu corespunde Planului Investițional : ,,Vreau să vă spun ce am găsit și ce se va întâmpla odată cu semnarea acestui acord ( n.r bilateral România -Serbia) să știți că profilul era de drum expres până la Voiteni, de la Voiteni până la Moravița drum de mare viteză, dar cu profil de o bandă pe sens. Acest tronson Timișoara Moravița este prins în Planul Investițional, este și în MasterPlan. Prima fază a fost de schimbare la Drum Expres, acum figurează ca drum expres între Timișoara și Moravița, nu cu bandă de refugiu. Odată cu semnarea acestui acord bilateral cu partea sârbă sunt sigur, profilul va fi de autostradă sunt convins 100 %.”
Contractul pentru realizarea studiului de fezabilitate și proiect tehnic pentru Drumul de Mare Viteză Timișoara -Moravița (73 km.) a fost semnat în februarie 2020 cu Search Corporation cu termen de finalizare 27 de luni, adică august 2022.